כך או כך, החברה פירסמה נתונים רשמיים על הגרסה החשמלית החדשה, שהפכה למוקד המכירות של הדגם היוצא בשנים האחרונות; מיני קופר SE הנוכחית הפגינה גידול מכירות של 25.5% בשנת 2022 (מעל 43,000 יחידות ברחבי העולם) והפכה לגרסה הפופולרית ביותר של המיני האצ'בק המוחלפת.
בניגוד לקודמו, הדור החדש יציע שתי גרסאות חשמליות: קופר E הבסיסית המפיקה 184 כ"ס (זהה להספק של החשמלית היוצאת), וקופר SE המייצרת 218 כ"ס. בעתיד צפויה להיחשף גם גרסת 'ג'ון קופר וורקס' ספורטיבית עם הספק גבוה יותר.
![מיני קופר החשמלית 2024](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/246101/1681958/mini-cooper-s-2024-front-quarter-static.jpg?width=651&format=webp)
נתוני ביצועים נשמרו כנראה לפעימת החשיפה הבאה, וכרגע החברה שיתפה רק את נתוני הסוללות והטווח; לסוללת הליתיום-יון המותקנת ברצפה קיבולת של 40.7 קוט"ש בקופר E ו-54.2 קוט"ש בקופר SE, המאפשרת טווח צפוי שנע בין 300 ל-400 ק"מ בהתאמה (נתוני WLTP רשמיים טרם נבדקו) - שיפור משמעותי בהשוואה לדגם היוצא, שהציע טווח של 235 ק"מ בלבד מסוללת 32.6 קוט"ש.
מלבד הגרסאות החשמליות המלאות, יוצעו גם גרסאות עם מנועי בעירה פנימית, אך פרטים על אודותיהן - ניחשתם נכון - טרם פורסמו.
הייצור יחל בנובמבר 2023. בקרוב יחשף גם הקאנטרימן החדש - שיוצע אף הוא בשתי גרסאות חשמליות - ובהמשך יצטרף להיצע החשמלי רכב פנאי חדש בשם אייסמן (Aceman) שיוצג במהלך 2024.
![מיני קופר 2024](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/246101/1681961/mini-cooper-s-2024-rear-static.jpg?width=651&format=webp)