המהדורה תוצע כאופציה בצבע אפור ייחודי עם גג שחור, לצד חישוקי 18" אינץ' שחורים, קאליפרים אדומים, פתחי מפלט בציפוי כרום ותגים ייחודיים.
בתא הנוסעים תמצאו מושבי ספורט בעיצוב אקסקלוסיבי עם תפרים אדומים, להם יזכו גם גלגל ההגה וידית ההילוכים - לצד שפע של נגיעות באדום בדיפונים, ולוחית ממוספרת לציון מספר הגרסה המוגבלת.
האבזור עשיר במיוחד, וכולל תוספות דוגמת בקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת נהיגה חצי אוטונומית במהירות של עד 210 קמ"ש ופנסי לד מטריקס.
יחידת הכוח לא השתנתה, וזהו אותו מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר המפיק 207 כ"ס, מאיץ את הפולו למאה ב-6.5 שניות ודוחף אותה עד 240 קמ"ש - אולם כיול המתלים ספורטיבי יותר מה-GTI הרגילה וכולל הנמכה של 15 מ"מ.
שיווק באירופה יחל בחודש יוני. המחיר בגרמניה עומד על 35 אלף יורו, כ-2000 יורו יותר מגרסת הבסיס. הסיכויים לראותה בישראל אינם גבוהים.
לצפייה בגלריה המלאה לחצו כאן.