לקסוס LBX, הפרטים
ה-LBX החדש מבוסס על הפלטפורמה הקטנה הגלובלית של טויוטה המכונה GA-B אותה הוא חולק עם דגמים כמו טויוטה יאריס ויאריס קרוס. לקסוס LBX החדש יתמקם בהיצע הדגמים מתחת ל-UX המוכר, שכן זה האחרון הוא למעשה רכב פנאי קומפקטי צנוע יחסית במידותיו המבוסס על פלטפורמת GA-C.בהתאם, ל-LBX מידות מרכב צנועות יותר: 419 ס"מ לאורך (31 ס"מ פחות), 182.5 ס"מ לרוחב (1.5 ס"מ פחות) ו-154.5 ס"מ לגובה (זהה). ביחס ליאריס קרוס האורך כמעט זהה אך ה-LBX רחב ונמוך יותר לטובת יצירת הופעה דינאמית ומושכת יותר המתרחקת מעט מתחום הפנאי. באופן מעניין, בסיס הגלגלים קצר גם ביחס לסגמנט, אך ארוך ב-2 ס"מ מזה של משל הקרוס עם 258 ס"מ מקצה לקצה. לתא המטען 332 ל' בגרסת ההנעה הקדמית ו-244 ל' בגרסת ההנעה הכפולה.
סביבת הנהג בעלת ההופעה העדכנית של דגמי לקסוס העכשווים ורחוקה מאוד מזו של קרוס הפשוט יותר. מול הנהג ישנו לוח מחוונים דיגיטלי מרשים בגודל 12.3 אינץ' ובמרכז בולט מסך מגע ענק לכלים מסוגו בקוטר 9.8 אינץ' ומבנה רבוע. בנוסף, ל-LBX מערך ניווט מקורי וכולל קישוריות למכשירי אפל (אלחוטי) ואנדרואיד. LBX יוצע עם מפתח דיגיטלי אשר יאפשר שימוש ברכב באמצעות המכשיר הנייד באמצעות אפליקציה וכולל זיהוי מרחוק וכניסה והנעה ללא מפתח ללא צורך במפתח.
בדומה לדגמים העדכניים של היצרנית, גם לקסוס LBX בעל יכולות עדכונים מהאוויר (OTA) שיגיעו מעת לעת למערכת המולטימדיה, שיפורים בתפקוד מערכות הבטיחות ועוד. כאופציה בתוספת תשלום תוצע מערכת שמע מבית 'מרק לוינסון' עם 13 רמקולים.
היברידי, גם עם הנעה כפולה
לפחות בתחילת הדרך לקסוס LBX יוצע עם מערכת הנעה אחת והיברידית. מדובר ביחידה ההיברידית המוכרת של טויוטה הנסמך על מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ל' ובמבנה 3 ציל'. בלקסוס מדווחים כי מדובר במנוע בעל יעילות תרמית גבוהה, בעל בוכנות קלות, תזמון שסתומים משתנה מתקדם ועוד. אל המנוע מוצמד מנוע חשמלי אחד בגרסת ההנעה הקדמית ושניים בגרסת ההנעה הכפולה. ההספק המירבי בשני המקרים עומד על 136 כ"ס והמומנט על 18.8 קג"מ. כרגיל במערכות ההיברידיות של טויוטה-לקסוס, התיבה היא מסוג מפצל כוח. נתוני ביצועים וצריכת דלק לא פורסמו.בלקסוס מדברים רבות גם על הזמן והמשאבים שהושקעו באופן בו הרכב הזה יתנהל בכביש. לפי לקסוס ל-LBX יכולת דינאמית גבוהה לצד איזון בתחום נוחות הנסיעה ובידוד רעשים מופחת ביחס ליאריס קרוס. לכל הגרסאות מתלה מקפרסון מלפנים וההבדל הוא מאחור – קורת פיתול לגרסת ההנעה הקדמית ועצמות עצה כפולות בגרסת ההנעה הכפולה.