שינוי אחד הוא באפשרות לטעינת AC תלת-פאזית להספק עד 11 קילוואט, כמעט כפול מאשר בחד-פאזית שהייתה יחידה עד כה, עם הספק של 6.6 קילוואט. כעת, זמן הטעינה בטעינה כזו יקוצר, בין 6.5 ל-10 שעות.
בנוסף, תוכנת התפעול של הרכב שודרגה, וכוללת כעת תצוגות נוספות, לצריכת האנרגיה ולמצב הסוללה. לכך מצטרפת אופטימיזציה של הטעינה, כך שניתן לבצע יותר מחזורי טעינה מהירה (DC) ביממה.
השדרוג הנ"ל מוצע גם ללקוחות שכבר קיבלו את הרכב.
יבואן טויוטה מציע כעת לרוכשים עמדת טעינה כולל התקנה, בהטבה ששוויה 6400 שקלים. מחיר הרכב לא השתנה והוא יחל מ-246,000 שקלים.