הקרוסאובר החדש נקרא על שם פיאט 600 המיתולוגית שהוצגה בשנת 1955, ולמעשה הקדימה בשנתיים את פיאט 500 המוכרת-יותר שהתבססה על מכלוליה. העיצוב העגלגל והייחודי הפך אותה לאייקון, על בסיסה נוצרה פיאט 600 מולטיפלה ב-1956 (שיכולה לטעון לכתר המיניוואן הקומפקטי הראשון), ולאחר שירדה מפס הייצור האיטלקי ב-1969 היא המשיכה להיבנות ולהימכר בשווקים מתפתחים דוגמת יוגוסלביה, ארגנטינה וקולומביה עד 1982, והולידה דגמים רבים שהתבססו על מכלוליה.
הדגם העדכני מתבסס על פלטפורמת e-CMP2 של סטלנטיס, אותה היא חולקת עם פיג'ו 2008, ג'יפ אוונג'ר ודגמים נוספים, וכוללת מערך טכני דומה.
מבחינה חיצונית היא כוללת מספר סממני עיצוב שהופיעו בפיאט 500 העדכנית, כמו שבכה בסגנון חלת דבש והפנסים הקדמיים המזוהים, שזוכים ב-600 למעין ריסים. הדגם שהוצג בסרטון היה צבוע לבן, אך כלל חבילת השחרה על הספויילר האחורי, הגג, המראות וספי הדלתות - חבילה שבוודאי תוצע רק בחלק מרמות הגימור.
פיאט החליטה לשמור על חלק גדול מתא הנוסעים של ה-600 תחת מעטה סודיות, וחשפה רק את סביבת הנהג, לוח המחוונים המוקרן ומסך המגע המרכזי הגדול - שככל הנראה יכלול את אותו מערך טכנולוגי כמו ה-500, עם מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' וממשקי אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו.
המכונית גם צפויה להשתמש באותה ערכת סוללות של 54 קוט"ש שהוצגה בג'יפ אוונג'ר ובפיג'ו 2008 החשמלית, אשר מציעה טווח מרבי של 400 ק"מ וטעינה מהירה בהספק של עד 100 קילוואט.
יחידת הכוח החשמלית של האוונג'ר/2008 צפויה גם היא להופיע ב-600e: מנוע קדמי יחיד, 156 כ"ס, 26.5 קג"מ ונתון תאוצה למאה קמ"ש בסביבות 9.0 שניות.
זאת, ה-600 תמשיך להציע גם מנועי הבנזין, לעת עתה, עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו משולש הצילינדרים במספר הספקים.
פרטים טכניים מלאים, מחירים ומועדי שיווק יפורסמו בהמשך - אך מסירות ראשונות צפויות לקראת 2024.