הדגם
ב.מ.וו M2, בניגוד ל-M240 שיש לה הנעה כפולה, מוצעת עם הנעה אחורית בלבד ובהשוואה אליה היא מעט (ממש מעט) גדולה יותר, ובעיקר חזקה יותר עם מפרט המכוון אותה עוד יותר לנהיגה ספורטיבית של ממש.
המרכב עצמו ארוך ב-4 ס"מ ל-258 ס"מ והרוחב ב-5 ס"מ ל-189 ס"מ להופעה נוכחת יותר. השינויים למטה חשובים יותר: בסיס הגלגלים גדול ב-0.6 ס"מ ל-274.7 ס"מ, מפשק הסרן הקדמי ב-3.8 ס"מ ל-161.7 ס"מ, וזה האחורי ב-3.6 ס"מ ל-160.5 ס"מ. עם זאת, המשקל גדל ב-150 ק"ג ל-1725 ק"ג.
המנוע הוא בנזין כפול-מגדשים 3 ליטר ו-6 צילינדרים בטור (מגדש אחד ב-M240) והתפוקה שונה. זה מייצר 460 כ"ס (6250 סל"ד) ו-56 קג"מ (2650-5870 סל"ד), התיבה אוטומטית עם 8 הילוכים וההנעה כאמור אחורית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 4.1 שניות והמהירות המרבית 250 קמ"ש ועד ל-285 קמ"ש עם חבילה 'M Driver'.
עוד מספר עניינים: ניתן לקבל את M2 עם תיבה ידנית בתוספת תשלום, ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 4.3 שניות. בהשוואה לדור הפורש, ההספק גדל ב-50 כ"ס; ל-M240 הספק נמוך בהרבה (374 כ"ס) אך משך ההאצה ל-100 קמ"ש קרוב מאוד (4.3 ש').
המפרט הדינמי נכבד כנדרש. חלוקת המשקל היא כמעט 50:50, ל-M2 דיפרנציאל מוגבל החלקה היכול להעביר עד 100% מהכוח לכל אחד משני הגלגלים האחוריים, להגה יחס העברה משתנה, המתלים הם עצמות עצה כפולות מלפנים, רב-חיבורי מאחור והבולמים הם M אדפטיביים. לבלמים הקדמיים (380 מ"מ) 6 בוכנות ולאחוריים (370 מ"מ) 4 בוכנות, והצמיגים (מישלן פיילוט ספורט S4) במידות שונות: 275/35-19 מלפנים ו-285/30-20 מאחור.
באלקטרוניקה שליטה ניתוק חלקי או מלא של בקרת היציבות, מצבי אלחוש ברמה משתנה לבקרת המשיגה, שני מצבי תגובה של דוושת הבלם.
אבזור ומחיר
ב.מ.וו M2 כולל בתוכו את דור 8 החדש של i-דרייב המצויד בצג קעור "14.9, מחוונים מוקרנים ומאופיין במיעוט מתגים (ל-M240 מיולי 2021 הדור הקודם). במפרט, בין השאר, מושבי ספורט בריפוד עור, ובתוספת תשלום כאלה מסיבי פחמן החוסכים 10.8 ק"ג במשקל.
הדגם החדש כולל ספוילר ודיפיוזר ייחודיים מאחור, מפלטים בולטים וגג שעשוי סיבי פחמן להפחתת משקל של 6 ק"ג.
מחירה של ב.מ.וו M2 הוא 649,000 שקלים (מחירה של M240 הוא 440,000 שקלים).