ל-i20 N מנוע 1.6 ליטר המייצר 204 כ"ס ואילו ל-i30 N מנוע 2.0 ליטר המייצר 280 כ"ס.
סופרמיני עם יכולת
יונדאי i20 N הוצגה ב-2020, מעט אחרי הדור השלישי של הסופרמיני המוכרת, והיא מצוידת במנוע טורבו-בנזין המייצר 204 כ"ס ב-5500-6000 סל"ד ו-31 קג"מ ב-1750-4500 סל"ד. התיבה ידנית עם 6 הילוכים וההנעה קדמית. משך התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 6.2 קמ"ש והמהירות המרבית היא 230 קמ"ש.לרכב מערכת ייחודית הנקראת VTC (ר"ת של Virtual Turbospeed Control; בקרת מהירות-טורבו וירטואלית), השולטת במהירות הפעולה של המגדש בהתבסס על הלחץ האטמוספרי בגבהים משתנים, טמפרטורות שונות ומאפייניי נהיגה. המרכב מחוזק, במתלים גיאומטריה שונה ומכלולים מוקשחים, בקרת שיגור, הגה עם יחס העברה קצר יותר, דיפרנציאל מוגבל החלקה, בלמים מוגדלים, התאמת סל"ד בהורדת הילוך ומערכת פליטה עם שליטה אקטיבית ליצירת צליל ראוי, צמיגי 215/40-18.
ל-i20 N פריטי עיצוב חיצוניים ייחודיים הכוללים חזית אגרסיבית מזו שבגרסה הרגילה, ספוילר אחורי בולט ודיפיוזר, גג שחור וחישוקי ”18 בגימור אפור מט.
במפרט האבזור מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "10.25, שילוב עור בריפוד, בקרת אקלים. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטח מת. המחיר 176,000 שקלים.
בתחום זה של סופרמיני ספורטיבי יש בישראל רק דגם נוסף אחד, פולקסווגן פולו GTI, העולה 200,000 שקלים אך מצוידת בתיבה דו-מצמדית.