ל-i30 N מנוע 2.0 ליטר המייצר 280 כ"ס, ואילו ל-i20 N מנוע 1.6 ליטר המייצר 204 כ"ס.
משפחתית עם כישורים
יונדאי הציגה את חטיבה N עם גרסה ספורטיבית של i30 ב-2017; ההאצ'בק המשפחתית שמקורה ב-2006 מכהנת כיום בדור השלישי שהושק ב-2016 ועבר מתיחת פנים ב-2020.כידוע, דגם זה אינו מיובא לישראל מזה שנתיים, ומנגד גרסת i30 N שלו יובאה לכאן לפני ארבע שנים.
ל-i30 N מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המייצר 280 כ"ס ב-6000 סל"ד ו-40 קג"מ ב-2100-4700 סל"ד, התיבה דו-מצמדית עם 8 הילוכים וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 5.4 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. בביקור הקודם, ההספק היה 275 כ"ס ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש 5.6 שניות.
במפרט הטכני כיול ייעודי להגה ולמתלים, בקרת שיגור, התאמת סל"ד עם הורדת הילוך, דיפרנציאל מוגבל החלקה, מתלים אדפטיביים, צלחות בלימה מוגדלות, צמיגי 235/35-19.
פריטי עיצוב ספורטיביים מובלטים, ואלה כוללים חזית אגרסיבית, קליפרים אדומים סביב, ספוילר עילי בולט וקצות מפלט מוגדלים מאחור.
במפרט האבזור תאורת לד, גג זכוכית, מפתח חכם, צג "10.25, בקרת אקלים, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, ריפוד משולב אלקנטרה. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, תיקון אקטיבי בשטח מת.
מחיר יונדאי i30 N הוא 270,000 שקלים.
כמו בפעם הקודמת, גם כעת מחירה של i30 N גבוה מזה של גולף GTI הפופולרית העולה 255,000 שקלים וההספק שלה נמוך ב-35 כ"ס ל-245 כ"ס.