פורד לא סיפקה מידע טכני של הדגם הסדרתי, אך הוא ככל הנראה יבוסס על הגרסה כפולת המנועים וההנעה המייצרת 350 כ"ס, ולא על גרסת ה-GT פרפורמנס המייצרת 480 כ"ס. הקונספט ענד חישוקי ראלי עטופים בצמיגי שטח של BF Goodrich, וכולל ספויילר אחורי מגודל ותאורה נוספת בתוך השבכה האטומה. המרכב כמובן הוגבה ופורד טוענת כי ביצעה שינויים מפליגים במערך ההנעה הכפולה כדי לאפשר יכולת שטח אמיתית.
הקונספט ננהג בסוף השבוע במעלה הגבעה המפורסמת של גודווד על ידי אוט טנאק, הנהג הנוכחי של קבוצת ה-WRC של פורד M-Sport ואלוף העולם לשעבר - בניסיון לחדד את הקשר בין מורשת הראלי של היצרנית לדגמים הסדרתיים, אפילו בעידן החשמל.
הדגם הסדרתי יושק בצפון אמריקה כבר בסתיו הקרוב, ובאירופה לקראת סוף השנה. פרטים נוספים יחשפו קרוב יותר למועד ההשקה.