בסיס הגלגלים נותר זהה ב-307 ס"מ, והממדים צמחו קלות: הטראוורס רושם 523.5 לאורך (תוספת של 4.5 ס"מ), 201.2 ס"מ לרוחב (1.5 ס"מ יותר מבעבר), ו-182.1 ס"מ לגובה (צמיחה של 2.5 ס"מ). גם המשקל טיפס, ובשיעור לא צנוע - 2177 ק"ג, תוספת של כמעט 200 ק"ג.
מבחוץ זוכה הטראוורס לעיצוב זוויתי וקשוח יותר, כמו הטרנד העדכני בתעשייה, ושואל מרכיבים רבים מהסילברדו והסאברבן, עם שבכה גדולה ושרירית יותר לצד יחידות תאורה מפוצלות.
העיצוב המעודכן ממשיך בקורה C משולשת וייחודית ומסתיים באחוריים מעודנים יותר, עם יחידות תאורה צרות וקווים כמעט ספורטיביים.
V6 בחוץ, טורבו בפנים
מנוע ה-V6 בנפח 3.6 ליטר שהוצע בדור הקודם הוחלף במנוע 4-ציל' טורבו חדש בנפח 2.5 ליטר. ההספק צמח בשיעור צנוע (319 כ"ס במדידה האירופאית, לעומת 314 בעבר), אך כצפוי, המומנט גבוה בהרבה (43.8 קג"מ לעומת 36.7) ומוגש בסל"ד נמוך יותר.המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה הילוכים (תשעה בעבר) ולהנעה קדמית, כאשר הנעה כפולה תוצע כאופציה.
נתוני ביצועים וצריכת דלק טרם פורסמו.
יורד לשטח
הטראוורס החדש יציע לראשונה חבילת Z71 מכוונת שטח, עם זווית גישה משופרת, מיגוני גחון מאלומיניום, ווי גרירה אדומים וחישוקי 18 אינץ' עטופים בצמיגי שטח בשרניים.מבחינה מכאנית יזכה ה-Z71 למפשקים מורחבים ומרווח גחון מוגדל, מערכת הנעה כפולה על בסיס מצמדים ומתלים בכיול שונה עם בולמי זעזועים ייחודיים. תוצע גם בקרת גלישה במורד ומצב שטח מיוחד, ובתא הנוסעים תקבלו מושבים בריפוד עמיד יותר וחבילת גרירה (עד 2268 ק"ג).
רמת גימור RS תוצע אף היא, ותזכה לכיול מתלים נוקשה יותר, איפור ספורטיבי מבפנים ומבחוץ, חבילת השחרה וחישוקי 22 אינץ' ענקיים.
מה שבפנים
תא הנוסעים עשה כברת דרך ביחס לקודמו ומציג עיצוב פתוח ואוורירי עם הבטחה לחומרים איכותיים יותר.מול הנהג יוצע לוח מחוונים מוקרן בגודל 11 אינץ', לצד מולטימדיה ענקית בגודל 17.7 אינץ'. הקונסולה המרכזית עוצבה מחדש, ומוט ההילוכים הוזז לעמוד ההגה.
כבעבר, לקוחות יכולים לבחור בתצורת שמונה מושבים, למרות שמושבי הקפטן בשורה השנייה (תצורת שבעה מושבים) מגיעים כסטנדרט ברוב רמות הגימור.
מפרט אבזור מלא טרם פורסם, אך חלק מהאופציות יכללו ריפודי עור, גלגל הגה ומושבים מחוממים בשורה הראשונה והשנייה, מושבים מתקפלים חשמלית בשורה השנייה והשלישית, גג שמש פנורמי חדש בעל חלונות כפולים, דלת אחורית חשמלית הנפתחת במחווה ועוד.
מה שבטוח
הטראוורס יגיע כסטנדרט עם שורה של מערכות סיוע לנהג, התרעת התנגשות קדמית ובלימת חירום אוטונומית (עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים), סיוע לשמירה על נתיב עם אזהרת סטייה, ואורות דרך אוטומטיים.שלל מערכות נוספות יוצעו בחלק מרמות הגימור או כאופציה בתשלום, כולל, לראשונה, מערכת "סופר קרוז" - בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת המאפשרת נהיגה אוטונומית ללא צורך לאחוז בהגה במרבית הכבישים המהירים בארה"ב ובקנדה.