באירוע חשפה פיסקר את הליין העתידי שלה, הכולל ארבעה כלי רכב חדשים שאמורים להיכנס לייצור עד 2026, לצד תוכניות עתידיות להפוך ליצרנית הרכב הכי "ברת קיימא" בעולם (תרגום נוראי ליצרנית הרכב הכי נקייה או ירוקה בעולם).
כלי הרכב החדשים שהוצגו כוללים את מכונית.הדגל 'רונין', גרנד טוררית יקרה ומהירה עם גג נפתח, את הקרוסאובר הקטן PEAR ואת הטנדר הקטן 'אלסקה', כאשר לצידם הוצגה חבילת שטח לרכב הפנאי המוכר אושן.
האירוע לא היה רק לראווה, שכן החברה הכריזה על מחירים צפויים, מועדי שיווק ופתיחת הזמנות - כולל עלויות המקדמה לכל דגם.
מניסיון העבר, הקשר בין מועדי ההשקה למציאות מקרי בהחלט. סכומי המקדמה, לעומת זאת, ישמשו את החברה כתזרים מזומנים חשוב לעתיד הקרוב - ואתם יודעים ממי הם למדו את הטריק הזה...
רונין
מכונית ההילה של פיסקר, מקבילה רעיונית לטסלה רודסטר, אם תרצו - היא הרונין. אולם זו אינה מכונית ספורט דו מושבית, כי אם גרנד טוררית גדולה, עם חמישה מושבים וגג נפתח - שמזכירה קצת את הקארמה החלוצית.הרונין תצויד במערכת הנעה תלת-מנועית המפיקה יותר מ-1000 כ"ס, ותספק תאוצה למאה קמ"ש תוך כ-2 שניות. במקביל, היא מבטיחה טווח נסיעה של יותר מ-960 ק"מ בין טעינות.
הרונין תיוצר במספר יחידות מוגבל החל משנת 2025. מחירים צפויים להתחיל ב-385 אלף דולר בארה"ב.
אלסקה
ההשקה שעוררה הכי הרבה התרגשות (בכל זאת, אמריקה) הייתה של הטנדר החשמלי אלסקה. על פניו מדובר ברכב שיתחרה בטנדרים החשמליים של פורד (F150 לייטנינג), שברולט (סילברדו EV) וטסלה (סייברטראק) - אך בפועל מדובר ברכב קטן משמעותית, קטן אף מפורד ריינג'ר וטויוטה היילקס. פיסקר טוענת שזהו הטנדר החשמלי הקל בעולם (ולא פרסמה נתון משקל), אבל בהתחשב במידות הצנועות, זו לא חוכמה כזו גדולה...האלסקה חולק פלטפורמה עם רכב הפנאי אושן, ומבוסס על שלדה אחודה ולא שלדת סולם נפרדת - עוד עניין שמסייע למשקל הנמוך ומבהיר את ייעודו - יותר פנאי ופחות עבודה.
טריק נחמד שמציע הטנדר הוא "מחיצת הודיני" אחורית - דלת נשלפת שמפרידה בין תא הנוסעים לארגז, ומסייעת להגדיל את משטח ההטענה מ-137 ס"מ ל-280 ס"מ כאשר המושבים האחוריים מקופלים ודלת הארגז האחורית פתוחה.
טווח הנסיעה המשוער הוא בין 370 ל-550 ק"מ, השיווק צפוי בתחילת 2025 - והשוס הגדול, מחיר התחלתי מאוד אטרקטיבי של 45 אלף דולר.
PEAR
כל שמות הדגמים של פיסקר, מגלגולה הראשון (קארמה, סרף, אטלנטיק) ועד הנוכחי (רונין, אלסקה, אושן), הם שמות נהדרים לטעמי - אוניברסליים אבל גם מאוד-אמריקאים, כאלה שמשדרים חופש ומתגלגלים על הלשון.ה-PEAR הוא יוצא הדופן במשפחה, והתרגום הוא לא (רק) "אגס", אלא גם ראשי התיבות - Personal Electric Automotive Revolution, יעני "מהפכת הרכב החשמלי האישי".
מעבר לממבו ג'מבו השיווקי, מדובר בקרוסאובר חשמלי קטן, שהחברה מכוונת כ"מכשיר ניידות מחובר" - מה שזה לא אומר.
פיסקר מבטיחה מרווח לשישה נוסעים למרות הממדים הצנועים, דלת תא מטען שכנראה תתקפל חשמלית לרצפה (בדומה למחיצה הנשלפת של האלסקה). לטענת החברה תהליך הייצור היעיל עושה שימוש ב-35% פחות חלקים מהמקובל בסגמנט, מה שתורם למחיר ההתחלתי של פחות מ-30 אלף דולר. שיווק מתוכנן לאמצע 2025.
אושן פורס-E
לצד כלי הרכב העתידיים, החברה סיפקה פרטים על חבילת השטח החדשה לרכב הפנאי הקיים אושן.חבילת 'פורס E' תוצע רק בגרסאות אולטרה ואקסטרים כפולות ההנעה של האושן, כאופציה בתשלום בכלים חדשים או משומשים. החבילה כוללת צמיגי שטח 33 אינץ', מתלים משודרגים עם בולמים חדשים, גחון מוגבה, מיגון תחתי כולל ועוד.
הערכה תוצע בתחילת 2024 אך מחירים טרם פורסמו.
יעדי קיימות
לצד ארבעת כלי הרכב שהוצגו, החברה הכריזה גם על פלטפורמת המחשוב המרכזית שלה, בשם פיסקר בלייד, אשר אמורה להפחית את המורכבות בכלי הרכב העתידיים, החל מה-PEAR.הנריק פיסקר אמר במצגת "אנחנו רוצים שהעולם ידע שיש לנו תוכניות גדולות. אנו מתכוונים להיכנס לכמה סגמנטים שונים בעולם הרכב ולהגדיר מחדש כל אחד מהם עם השילוב הייחודי שלנו של עיצוב, חדשנות וקיימות". פיסקר הוסיף כי "בשנת 2027 אנו מתכוונים לייצר את הרכב הראשון בעולם בעל טביעת רגל אקלימית ניטראלית".