שני הדגמים מגיעים עם מערכות האלקטרוניקה הסטנדרטיות של סוזוקי, ביניהם בורר מצבי רכיבה (S-DMS) המאפשר לרוכבים להתאים את העברת הכוח של המנוע לתנאי הרכיבה, שלדה קלה מסגסוגת אלומיניום עם קורה כפולה, מזלג טלסקופי BPF קדמי (והפוך, כמובן) של Showa עם כוונון מלא, בולם אחורי של Showa המאפשר כיווני מהירות החזרה, עומס קפיץ וקביעת גובה זנב האופנוע, קאליפרים רדיאליים קדמיים בתצורת מונובלוק של Brembo האוחזים בדיסקים בקוטר 310 מ"מ, וחישוקי אלומיניום יצוקים עם 3 חישורים משלימים את חבילת הביצועים של המכונות האלו.
שני הדגמים ממשיכים את המסורת של סוזוקי בייצור אופנועים ספורטיביים עם ביצועי קצה. הרגליות, רגלית ההילוכים המתכווננת ולוח המחוונים הרב-תכליתי עם הלאפ-טיימר מספקים את המעטפת הנדרשת לרכיבת מסלול אינטנסיבית.
המנועים - GSX-R750 מגיע עם מנוע בנפח 750 סמ"ק, 4 צילינדרים, המפיק 148 כ"ס ומומנט של 8.84 קג"מ, שסתומי טיטניום, בוכנות אלומיניום מחושלות, והזרקת דלק עם SDTV - שסתומי מצערת כפולים של Suzuki.
GSX-R600 מגיע עם מנוע בנפח 599 סמ"ק 4 צילינדרים, שמגיע ל-124 כ"ס ומומנט של כ-7 קג"מ. גם הוא מגיע עם שסתומי טיטניום, בוכנות מחושלות והזרקת דלק עם שסתום מצערת כפול.
דגמים ומחירים
GSX-R750מגיע בצבע כחול מטאלי וכסוף, בצביעת MotoGP
מחירים: ברישוי אפור: 85,525 שקלים, וברישוי צהוב: 99,970 שקלים
GSX-R600
מגיע בצבעים לבן פנינה וכחול מטאלי, או בשחור נוצץ ואפור מט.
מחירים: ברישוי אפור: 76,861 שקלים, וברישוי צהוב: 89,970 שקלים.