בין שינויי העיצוב המבדילים את האול טריין מהדגם הרגיל, נמצא סבכה הדומה לזו של רכבי הפנאי של החברה, פגושים המעניקים זוויות גישה ונטישה משופרות, חיפוי פלסטיק שחור מסביב לקשתות הגלגלים, עיטורי כרום בצדדים, ומשטח העמסה מנירוסטה על הפגוש האחורי.
בתא הנוסעים נוספו דוושות מתכתיות ושטיחי רצפה עם לוגו All Terrain.
מבחינת ממדים, המכונית החדשה ארוכה מקודמתה ב-1.7 ס"מ (495 ס"מ) ורחבה ב-3.3 ס"מ (190.4 ס"מ), כאשר בדומה ל-E קלאס הרגילה, בסיס הגלגלים צמח ב-2.2 ס"מ (296.1 ס"מ).
תא המטען מציע את אותם 615 ליטר כמו הסטיישן הרגילה, ומתרחב ל-1830 ליטר כאשר המושב האחורי מקופל. מארז הסוללות בגרסה ההיברידית-נטענת מקטין את שטח המטען הזה ב-155 ליטר.
הסטיישן היוקרתית תימכר עם מבחר של מערכות הנעה, שכולן כוללות תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה כסטנדרט.
גרסת הבסיס היא מרצדס E220d המצוידת במנוע טורבו-דיזל 2.0 ל' המפתח 197 כ"ס, כאשר באגף הבנזין תוצע גרסת E450 עם מנוע 3.0 ליטר טורבו המייצר 381 כ"ס - ושתיהן משודכות למערכת היברידית מתונה 48 וולט.
הגרסה ההיברידית נטענת, E300de, משלבת את מנוע הדיזל הנזכר לעיל עם מנוע חשמלי המותקן בתיבת הילוכים כדי לייצר הספק משולב של 312 כ"ס. בזכות סוללה של 19.5 קוט"ש, היא מספקת טווח חשמלי של בין 85 ל-102 ק"מ.
האול טריין מצוידת במתלי אוויר עם שיכוך אדפטיבי לכל גלגל בנפרד, וזוכה למרכב מוגבה ב-4.6 ס"מ בהשוואה לזה של ה-E קלאס הרגילה.
קפיצי האוויר יורידו אוטומטית את גובה הנסיעה ב-1.5 ס"מ במהירויות שמעל 120 קמ"ש כדי להפחית את הגרר האווירודינמי בכביש מהיר.
השיווק באירופה צפוי לתחילת 2024. מחירים טרם פורסמו.