גרסת הייצור דומה לקדימון שהוצג בשנה שעברה, 'סניק ויז'ן קונספט', ומידותיה מציבות אותה בין הגרסה הקצרה לארוכה (גרנד סניק) של הדור היוצא; האורך עומד על 447 ס"מ, הרוחב על 186.4 ס"מ, והגובה על 157.1 ס"מ, עם בסיס גלגלים של 278.5 ס"מ - אך למרות המידות הנכבדות, הסניק יוצע עם חמישה מושבים בלבד.
פרקטיות הייתה המוקד של הסניק לדורותיו, והדור החדש אינו יוצא דופן; הוא מציע 39 ליטר של אחסון בתא הנוסעים, ושופע פטנטים דוגמת משענת יד אחורית רב-תכליתית הכוללת מחזיקי כוסות, תא אחסון, יציאות USB-C כפולות, מעמדי סלולרי מתקפלים ומטען אלחוטי.
תא המטען עצמו דווקא קטן במעט מבעבר, 545 ליטר, אך יכול לצמוח ל-1,670 ליטר כאשר המושבים האחוריים מקופלים.
מרכיב חשוב נוסף של הסניק E-טק החדש הוא "קיימות", ורנו טוענת כי עד 24% מהחומרים ברכב ממוחזרים, כאשר 90% מהמסה שלו ניתנת למחזור (כולל הסוללות). תא הנוסעים נטול עור, ועושה שימוש בחומרים ביולוגיים וידידותיים לסביבה.
סביבת הנהג דומה לזו המוכרת מהמגאן E-טק, כולל לוח מחוונים מוקרן בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 12 אינץ'. האבזור כולל עד 30 מערכות עזר לנהג, ויש גם גג זכוכית פנורמי ייחודי; ניתן להפוך את זכוכית הגג משקופה לאטומה בלחיצת כפתור, וניתן לעשות זאת בנפרד עבור הנוסעים מלפנים ומאחור. לטענת רנו, הוויתור על וילון גג מכני חוסך במשקל ומוסיף 3 ס"מ של מרווח ראש.
הסניק החשמלי חולק את ארכיטקטורת CMF-EV עם המגאן E-טק וניסאן אריאה, ויהיה זמין עם שתי אופציות סוללה ושתי יחידות כוח.
גרסת הכניסה מפיקה 170 כ"ס ו-28.5 קג"מ, ומארז סוללות של 60 קוט"ש מאפשר טווח של 418 ק"מ. הגרסה הבכירה תקבל מנוע חשמלי חזק יותר המפיק 218 כ"ס ו-30.6 קג"מ, ותוצמד לסוללה גדולה יותר של 87 קוט"ש שתספק יותר מ-620 ק"מ. של טווח.
השיווק באירופה מתוכנן לתחילת 2024. מחירים טרם פורסמו.