המנוע החשמלי המותקן בחזית מפיק עד 204 כ"ס ומומנט של 25.1 קג"מ. זו אותה מערכת הנעה המשמשת את מיני קאנטרימן E החדשה שהוצגה אף היא במינכן.
מארז הסוללות של 64.7 קוט"ש זהה לזה של הגרסה החזקה יותר, אך צריכת האנרגיה העדיפה של ה-eDrive20 מעניקה טווח משופר - עד 475 ק"מ לעומת 439 ק"מ ב-eDrive30.
![ב.מ.וו iX1 eDrive20](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/246601/1687323/P90520688_highRes_the-all-new-bmw-ix1--min.jpg?width=651&format=webp)
התאוצה למאה קמ"ש אורכת 8.6 שניות (איטי ב-2.9 שניות) והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-170 קמ"ש (נמוך ב-10 קמ"ש).
טעינה מלאה של הסוללה אורכת 6:30 שעות באמצעות המטען הסטנדרטי של 11 קילוואט, או 3:45 שעות באמצעות מטען 22 קילוואט האופציונלי. טעינה מהירה אפשרית בקצב של עד 130 קילוואט, שיספקו מילוי מ-10-80% תוך 29 דקות.
![ב.מ.וו iX1 eDrive20 סביבת נהג](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/246601/1687326/P90520695_highRes_the-all-new-bmw-ix1--min.jpg?width=651&format=webp)
מבחינה ויזואלית, ה-iX1 eDrive20 נבדל מגרסאות X1 אחרות באמצעות תבנית חדשה על סבכת הכליות האטומה, השונה מהחריצים האנכיים של הגרסה הבכירה.
השיווק באירופה יחל בנובמבר 2023. המחיר בגרמניה נמוך בכ-13% מזה של גרסת eDrive30, שמחירה בישראל מתחיל ב-361 אלף שקלים לאחר ההתייקרות האחרונה.
![ב.מ.וו iX1 eDrive20 סבכה](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/246601/1687327/P90520696_highRes_the-all-new-bmw-ix1--min.jpg?width=651&format=webp)