לפעמים נדמה שעולם הרכב הולך לכיוון מאוד משעמם וגנרי: מכוניות סדאן או דגמי פנאי חשמליים הנראים דומים אחד לשני. זה לא לגמרי לא-נכון, אבל בתוך כל ההמון ישנם גם דגמים שניכר שעשו אותם באהבה - בין אם חשמליים ובין אם בעלי מנוע בעירה פנימית קלאסי, כמו שאוהבים רבים; במכוניות כאלו, המוכוונות לחוויה, יש הרבה הגיון בהשארת מנוע בעירה פנימית עם צליל ותחושות.

ב-2024 תגיע רשימה מכובדת של דגמים ספורטיביים, על מגוון מערכות ההנעה שלהם ובכל טווחי תקציב. אלו הדגמים שיגיעו.
 

ספיישל ראש השנה

 - המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל
 - המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
 - המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
 - מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
 - מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
 - רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
 - דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל
 

ספורט, קבריולה

MG סייברסטר  – דגם חדש, חשמל. הרודסטר של MG לא עממית או קלילה, כן יקרה, חשמלית, מבצעת, כבדה. החל במנוע והנעה אחוריים (314 כ"ס), ועד שני מנועים והנעה כפולה (544 כ"ס); שתי גרסאות סוללה (64 ו־77 קוט"ש), לטווח בין 500 ל־600 ק"מ. הגג הנפתח עשוי בד ונפתח חשמלית.

MG סייברסטר
צילום: יצרן

אבארט 500e – דור חדש, חשמל. תכנון מתקדם בהרבה ביחס ל־595 המוחלפת, אך במחיר ויתור כואב על צליל המנוע, והחלפתו בהקלטה של 595 המושמעת דרך רמקול בתחתית הרכב.

אבארט 500e
צילום: יצרן

אסטון מרטין DB12 – דור חדש. הרצפה ללא שינוי והעיצוב דומה, למרכב ולמתלים תכנון שונה ותשתית חשמל מאפשרת התקנת מערכות בטיחות מתקדמות לצד מולטימדיה חדשה בסביבת נהג חדשה לגמרי. המנוע 4.0 ליטר V8 של מרצדס זהה, ההספק עלה מ־535 ל־680 כ"ס.

אסטון מרטין DB12
צילום: יצרן

יונדאי אלנטרה N – גרסה חדשה. ספורטיבית עם מנוע טורבו־בנזין 2.0 ליטר 280 כ"ס, תיבה דו־מצמדית עם 8 הילוכים, הנעה קדמית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה ושינויים במערך המכלולים הדינמיים.

יונדאי אלנטרה N
צילום: יצרן

יונדאי N 5 – גרסה חדשה. חשמלי ראשון בחטיבה N של יונדאי. שני מנועים להספק עד 650 כ"ס ב'בוסט', סוללה מוגדלת (84 קוט"ש), מכלולים דינמיים בהתאם וניהול חשמלי תואם, חיזוקים ועוד. 

יונדאי 5 N
צילום: יצרן

מזראטי גראן טוריסמו – דור חדש, גם חשמל. העיצוב החיצוני דומה לזה של הדגם הקודם, הבסיס פלטפורמת ג'ורג'יו, ועל ההנעה טורבו־בנזין 3.0 ליטר V6 עם 490 או 550 כ"ס וגרסה חשמלית ('פולגורה') עם שלושה מנועים ל־760 כ"ס. הסוללה 95.2 קוט"ש ל־450 ק"מ, הטעינה עד 270 ק"ו.

מזראטי גראן טוריסמו
צילום: יצרן

מרצדס AMG GT – דור חדש. הבסיס (פלטפורמת MSA) משותף ל־SL, גם בסיס הגלגלים (270 ס"מ), והרוחב גדול ב־7 ס"מ. אין שינוי ביחידת ההנעה: 4.0 ליטר V8 עם 476־585 כ"ס, התיבה אוטומטית עם מצמד רב־דסקי (במקום דו־מצמדית) וההנעה כפולה (אחורית קודם).

מרצדס AMG GT
צילום: יצרן

מרצדס AMG: C קלאס, E קלאס, S קלאס – גרסאות חדשות. מערך היברידי־נטען עם טורבו־בנזין 2.0 ליטר ב־C וב־E, ו־4.0 ליטר ב־S, תיבת 9 הילוכים MCT ומנוע חשמלי המותקן בסרן האחורי ו־2 הילוכים. הסוללות קטנות ביחס (6.1 ו־13.1 קוט"ש), רמות ההספק לא: ב־C 680 כ"ס, ב־S 802 כ"ס.

S63
צילום: יצרן

מרצדס CLE  – דגם חדש. מחליף שני דגמים: C קופה ו־E קופה. הממדים של E קופה היוצאת, ובמערכות ההנעה מנועי בנזין ודיזל, 4 ו־6 צילינדרים, לרוב עם הנעה כפולה (אחורית בבסיסיות); בהמשך גרסה היברידית־נטענת, גם AMG, גם פתוחה.

מרצדס CLE
צילום: יצרן

פורד מוסטנג – דור חדש. הבסיס לדור השביעי (ראשון ב־1964) הוא זה הפורש, אך נעשו שינויים בגיאומטריית המתלים וההיגוי. במרכב קופה או קבריולה, מערכות הנעה מהדור היוצא: טורבו־בנזין 2.3 ליטר או  5.0 ליטר אטמוספרי V8  עם תיבה ידנית 6 הילוכים או אוטומטית עם 10.

פורד מוסטנג
צילום: יצרן
 

ספיישל ראש השנה

 - המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל
 - המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
 - המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
 - מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
 - מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
 - רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
 - דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל