אלו הדגמים בגודל בינוני שצפויים להיות משווקים בישראל במהלך 2024.
ספיישל ראש השנה
- המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל- המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
- המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
- מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
- מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
- רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
- דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל
פנאי בגודל בינוני
אודי e Q6-טרון – דגם חדש, חשמל. הראשון בקבוצת פולקסווגן המבוסס על רצפת PPE החדשה ־ רצפה ייעודית לדגמים חשמליים, בדגש על אלה של מותגי יוקרה. ממדי הדגם אמורים להיות כשל אלה של Q5 ועל ההנעה שני מנועים מקוריים של אודי להנעה כפולה ול־400 כ"ס, לסוללה 100 קוט"ש וטעינה ב־DC עד 270 ק"ו.אקספנג G6 – דגם חדש, חשמל. דומה לטסלה מודל Y למשל. מוצע עם מנוע אחד או שניים, בהספקים עד 487 כ"ס ועם סוללות 66-87.5 קוט"ש בהתאם לגרסה. טווחי הנסיעה נעים מ־580 ק"מ עד 750 לפי התקן הסיני, עדיפים על אלה של טסלה מודל Y.
BYD סיל U – דגם חדש, חשמל. כמו טסלה מודל Y, סקודה אניאק; פלטפורמה מוסבת, וללא קשר לדגם סיל (ע"ע). למנוע 218 כ"ס, ההנעה קדמית, שתי סוללות: 71.8 קוט"ש ל־420 ק"מ, 87 ק"מ ל־500 ק"מ; הספקי הטעינה 115 או 140 ק"ו לפי הגרסה.
BYD סונג – דגם חדש, חשמל. למעשה, דגם פנאי־קופה של סיל ההוא (לא הנ"ל). הבסיס המכני זהה, בסיס הגלגלים דומה וגם אורך המרכב; זה רחב ב־7.5 ס"מ וגבוה ב־10 ס"מ ביחס לסיל. גם מערכות ההנעה דומות, עם אפשרויות בחירה והצלבה בין גרסאות הנעה לסוגי סוללה.
וינפאסט VF8 – דגם חדש, חשמל. בדומה לטסלה מודל Y ויונדאי איוניק 5 . דגם זה יוצע כאן עם שני מנועים והנעה כפולה (בווייטנאם, גם עם מנוע יחיד והנעה קדמית) בהספק 408 כ"ס, עם סוללות של 82 או 87.7 קוט"ש, טווח נסיעה של עד 480 ק"מ, טעינה מהירה עד 150 ק"ו.
יונדאי סנטה פה – דור חדש. עדיין על פלטפורמת N3 ששירתה את הדגם הפורש (מהחידוש, באמצע 2020), בסיס הגלגלים, האורך והגובה גדלו. העיצוב בוטה מלפנים כמו בדגמי יונדאי החדשים. לשוק האירופי רק בהנעה היברידית או היברידית־נטענת עם מנועי הדור היוצא.
מאזדה CX-60 – דגם חדש. אחיו הקטן יותר של CX-90, וגם לו אותה רצפת הנעה אחורית ומנועי בנזין ודיזל גדולים (3.0־3.3 ליטר), 6 צילינדרים בטור. בנוסף, גרסה היברידית־נטענת על בסיס מנוע 2.5 ליטר המוכר, עם סוללת 17.8 קוט"ש ל־60 ק"מ.
מזראטי גרקאלה – גרסה חדשה, חשמל. גרסה חשמלית הוצגה באפריל האחרון, שמה פולגורה (ברק, באיטלקית) ולזו שני מנועים בהספק 275 כ"ס כל אחד, ל־550 כ"ס. לסוללה 105 קוט"ש לטווח של 500 ק"מ. טעינה מהירה ב־DC עד 150 ק"ו.
מרצדס GLC קופה – דור חדש. גם בגרסת הקופה מנועי בנזין ודיזל, גם בגרסאות היברידיות־נטענות, ולכל אלה מנוע חשמלי 135 כ"ס וסוללת 31.2 קוט"ש ועד ל־60 ק"ו ב־DC. עוד בהיצע: גרסאות AMG חזקות, כולל '63 פרפורמנס' נטענת־רשת ו־680 כ"ס.
ניאו EL6 – דגם חדש, חשמל. מבוסס על ET5, עם שני מנועים חשמליים ו־487 כ"ס, ושלושה סוגי סוללה: 75 קוט"ש ל־400 ק"מ או 100 קוט"ש ל־500 ק"מ (WLTP), גם סוללת 150 קוט"ש (אין פרטים).
סרס SF5 – דגם חדש (בארץ), חשמל. SF5, שהוצג ב־2019, אמור למצב אחרת את המותג כאן. בארץ שתי גרסאות: עם מנוע אחורי (299 כ"ס) והנעה אחורית, או שני מנועים (585 כ"ס) והנעה כפולה. לסוללה 80 קוט"ש לטווח 480־500 ק"מ (לפי הגרסה), וטעינה ב־DC עד 100 ק"ו. מפרט הבטיחות עשיר.
פולסטאר 4 – דגם חדש, חשמל. קרוב בממדיו לאודי Q8 e-טרון, יגואר I-פייס. בהנעה: מנוע יחיד והנעה אחורית או שני מנועים (544 כ"ס) והנעה כפולה, סוללת 102 קוט"ש לטווח עד 600 ק"מ וטעינה בהספק 200 ק"ו.
קיה סורנטו – מחודש. בשינויים: מופע שונה בחוץ ובפנים, חידושים טכנולוגיים (מצלמות דרך מובנות לפנים ולאחור, עדכונים למערכות הבטיחות המתקדמות) ועיבוי מערך הבטיחות, עד 10 כריות אוויר.
ספיישל ראש השנה
- המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל- המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
- המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
- מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
- מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
- רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
- דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל