הסדאן המעודכנת מאמצת חזית חדשה לגמרי עם סבכה רחבה יותר - עמוסה בכרום ופלסטיק שחור מבריק - לצד פנסי לד חדשים ותאורת יום מורחבת.
מלפנים יש פגוש חדש בעל קווים זוויתיים וכונסי אוויר אגרסיביים מבעבר, ומאחור תמצאו פנסים מעודכנים. שני צבעים חדשים משלימים את השדרוג החיצוני, ולקוחות המעוניינים במראה קרבי יותר יכולים לבחור ברמת גימור 'ספורט' הכוללת פגוש קדמי אגרסיבי וחבילת השחרה.
תא הנוסעים מקבל רמונט מסיבי יותר, ומחליף את המחוונים האנלוגיים ומסך המולטימדיה הצנוע בצג מעוקל בגודל 33 אינץ'.
התצוגה מחולקת לשלושה חלקים ברזולוציית 9K, וכוללת ממשק משופר מאוד עם 'גוגל' מובנה - מה שמספק גישה לאפליקציות הבית של גוגל, דוגמת מפות, סייען גוגל, חנות אפליקציות וכיו"ב.
היצע המנועים לא השתנה וימשיך עם מנוע 2.0 ליטר טורבו (240 כ"ס) או V6 טווין טורבו 3.0 ליטר (340 כ"ס). שניהם משודכים כבעבר לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית ומוצעים בהנעה אחורית או כפולה.
בחזית הבטיחותית יש מספר מערכות המוצעות כעת כסטנדרט, כולל ניטור שטח מת עם סיוע להיגוי ובלימת חירום אוטומטית עם זיהוי צמתים. מערכת השמירה על נתיב שופרה אף היא.
קאדילק CT5 המחודשת תיכנס לייצור באביב 2024. מחירים טרם פורסמו.
ה-CT5-V הספורטיבית וגרסת הבלאקווינג הקיצונית שלה יזכו אף הן לעדכון ויוצגו בהמשך.