מה השתנה ברנו?
"הכל שונה". הוא מחייך " עם הגעת ז'יל וידאל הייתי צריך לתת לו חופש ליצור וזה יצר פרק חדש. הוא מביא הרבה אנרגיה, תשוקה לפרטים ותשומת לב לסממנים טכנולוגיים. וזה צעד נכון. המכוניות נעשות יותר אינטליגנטיות ומורכבות וחשוב לתת לאנשים דרך להראות זאת. אז אנחנו רואים עם הסניק שינוי גדול בעיצוב של המותג וזה פרק חדש וטוב".
נראה שהסניק הפך ל-SUV...
"אני לא חושב שזה SUV. זה רכב עם פרופורציות מאוד אייקוניות ויותר מכוניות יעברו למראה כזה, שנראה קצת מהכל. תחום רכבי ה"מונוספייס" (קופסה אחת) הדרדר ולא היה הגיון לעשות עוד גרסה לכך. לפרופורציות החדשות שלטעמי הן באמצע יש סיכוי להפוך אייקוניות.
זה רכב נמוך בגלל האווירודנימיות אבל הישיבה גבוהה בגלל הסוללה שמתחת לרצפה. ואפשר לראות שבסיס הגלגלים גדל כדי לשפר מרווח".
יש לרנו כלים נוסטלגיים בדרך כמו ה-5. ויש כלים חדשים ושונים מאוד. מה הדרך?
"ז'יל יודע להסביר זאת טוב. יש לנו קו של אייקונים עם ה-4 וה-5 וזו דרך לספר את סיפור המותג. אבל אנחנו גם מביטים לעתיד ולמוצרים חדשים עם קו דגמים שני. האייקונים זה דבר שרק אנחנו יכולים לעשות אז זה נכון לנו".
עד כמה קשה היה לשנות את מבנה פירמידת העיצוב כאשר בעבר היית אחראי על הכל?
" זה היה קשה בהתחלה לשחרר אבל כעת זה עובד טוב. הקבוצות מאוד קטנות ומתפקדות מהר ואני מרגיש שאנחנו בכיוון נכון. לדאצ'יה תהיה תקופה "קולית". יצרנו לוגו וזהות חדשים והדאסטר החדש יהיה מאוד יפה. הביגסטר הגדול יותר יגיע בשנה שאחרי ואז אנחנו עובדים על שתי מכוניות נוספות בפלח C. זה אומר שדאצ'יה תגיע למבחר של 5-6 מכוניות ורנו תקטן קצת במבחר כדי לתת לזה מקום. אלפין תראה בשנה הבאה את הגרסה שלה ל-5 ואז נגיע לרכבי הפנאי. היא תהיה מאוד יוקרתית. וכך יהיה לנו את אלפין בקצה היוקרתי, רנו באמצע ודאצ'יה למטה.
באלפין נציג מכונית תצוגה שתראה את הכיוון לעתיד. ה-110 שיש כיום יוצרת גשר לעתיד ואתם תראו שרכבי הפנאי שלנו יכולים להיות מאוד אקספרסיביים".