כדי לציין את המאורע המבאס, יגואר מציגה מהדורה מיוצדת של ה-F טייפ בשם ZP. המהדורה מקבלת את שמה ואת ההשראה העיצובית משתי גרסאות של ה-E-טייפ האגדית שהתחרו בלה מאן בשנות ה-60 וזכו לכינוי "פרוייקט ZP".
ה-ZP העדכנית תוצע במרכב קופה או רודסטר, תיוצר ב-150 יחידות בלבד, ותתבסס על ה-F טייפ R בגרסת העל P575.
כראוי למהדורת פרידה, היא תצויד במנוע ה-V8 המוגדש בנפח 5.0 ליטר המייצר 575 כ"ס. הזינוק למאה קמ"ש יארוך 3.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 300 קמ"ש. הכוח נשלח לגלגלים האחוריים בלבד באמצעות תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.
המאפיינים הוויזואליים המיוחדים כוללים עיגול לבן בצביעה ידנית על כל אחת מהדלתות, ובחירה בין שני צבעי מרכב בהשראת אותן מכוניות מירוץ משנות השישים - כחול מבריק עם ריפוד אדום-שחור או אפור מבריק עם ריפוד כחול-חום.
בכל צבע שתבחרו תקבלו סבכה עם מסגרת לבנה מבריקה, ומנגד, קאליפרים שחורים וקישוטים תואמים מסביב.
תגי 'ZP Edition' יוטבעו בקשתות הגלגלים הקדמיים, לצד חישוקים מחושלים בגודל 20 אינץ', לוח מחוונים שחור מבריק ולוחית שמציינת שזהו דגם "1 מ-150".
כל שלושת מנועי הבנזין שמוצעים ב-F טייפ ייצאו לפנסיה בשנה הבאה, כאשר יגואר מתכוננת להמציא את עצמה מחדש כמותג יוקרה חשמלי טהור בשנת 2025. אל ה-F-טייפ יצטרפו בפרישה כל דגמי הבנזין של יגואר, כולל רכבי הפנאי E פייס ו-F פייס ודגמי הסדאן XE ו-XF.
אכן תמונות קשות.