הסופרמיני של יונדאי שנחנכה ב-2008 מכהנת כעת בדור השלישי שהושק ב-2020 והגיע לישראל ב-2021. הדגם הנוכחי מאופיין במראה מחודד וספורטיבי והעיצוב המחודש מדגיש את העיצוב הזה אף יותר.
מה שהשתנה, מה שנשאר
הפגושים גדלו ויחד עם דמויי כונסי האוויר הם נראים אגרסיביים יותר, ויחידות התאורה והסבכה חודשו אף הן בהתאם. מאחור יחידות תאורה חדשות ודיפיוזר בולט יוצרים עיצוב ספורטיבי מודגש מקודמו. החישוקים הקלים בעיצוב עדכני, ולהיצע נוספו גוונים חדשים.
הגדלת הפגושים מוסיפה 2.5 ס"מ לאורך הרכב וכעת הוא 406.5 ס"מ. אורך בסיס הגלגלים, 258 ס"מ, ללא שינוי וכך-גם ממדי הרוחב והגובה.
גם בתוך הרכב השינויים אינם גדולים, וחלקם נועד להעשיר את האווירה בתוך הרכב ובין היתר ל-i20 כעת תאורת אווירה חדשה ברמות האבזור הגבוהות. רמות האבזור עצמן עודכנו קלות ונוספו פריטים ברמת האבזור 'פרסטיג''.
בנוסף, מפרט הבטיחות עודכן ושופר ביכולות שלו; מערכת הבלימה האוטונומית משופרת, כעת מזהה גם רוכבי אופניים ונוספה יכולת לשמירת הרכב במרכז נתיב הנסיעה. בשתי רמות האבזור הגבוהות ביותר, 'סופרים' ו'סופרים פלוס', שיפור במערכות להימנעות מתאונה, ניטור היקפי אקטיבי של שטחים מתים, בלימה אוטונומית לאחור ובקרת שיוט אדפטיבית.
אין שינויים במנוע ובהילוכים: טורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים המייצר 100 כ"ס (4500 סל"ד) ו-17.5 קג"מ (1500-4500 סל"ד), התיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש 11.1 שניות. הציון הירוק הוא 9 או 10 בגרסאות המהודרות, וצריכת הדלק הממוצעת בהתאמה היא 17.5 או 16.9 ק"מ/ל'.
רמות אבזור, גם מחירים
הדגם המחודש מוצע בחמש רמות אבזור, חלקן מועשרות ביחס לקודמות.
רמת האבזור 'פריים' מוצעת כעת ב-121,000 שקלים, ולזו צג "8; 'פריים פלוס' עולה 124,000 שקלים וכוללת בנוסף גג שחור.
'פרסטיג'' מופנית ללקוחות פרטיים, מחירה 122,000 שקלים, וזו כוללת גם תאורת לד יום, חישוקי "16, פנסי איתות במראות, כמו-גם מפתח חכם.
ב'סופרים', עם תג מחיר של 128,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי "17, בקרת אקלים, מחוונים מוקרנים וגם ותאורת אווירה צבעונית.
'סופרים פלוס' ב-133,000 שקלים כוללת בנוסף גג שחור, תאורת לד אחורית.
מחיר ארבע רמות האבזור הראשונות של יונדאי i20 עלה ב-6000-7000 שקלים, ואילו 'סופרים פלוס' התייקרה ב-4000 שקלים.