על הדגם הנוכחי
מאזדה CX-90 – כעת ספינת הדגל של מאזדה המכוונת עצמה גבוה יותר – מבוסס על רצפת הנעה אחורית/כפולה חדשה, והממדים שלו מכובדים: אורך בסיס הגלגלים 312 ס"מ, אורך הרכב 510 ס"מ, רוחבו 199 ס"מ וגובהו 175 ס"מ. הדגם מוצע עם שישה, שבעה או שמונה מושבים, גם עם מושבי קפטן. המנוע הוא טורבו-בנזין 3.3 ליטר 6 צילינדרים בטור עם מערך היברידי מתון (48 וולט), התיבה אוטומטית עם 8 הילוכים ובישראל רק הנעה כפולה. המחיר של דגם זה עם השקתו כאן היה 385,000 שקלים ב'אקסקלוסיב' ו-400,000 שקלים ב'סיגנצ'ר'.
על הגרסה החדשה
מאזדה CX-90 מוצע כעת גם בגרסת הספק חדשה וצמודה לה רמת אבזור נוספת. בגרסה החדשה אותו מנוע, אך זה מייצר 284 כ"ס ב-5000 סל"ד ו-45.9 קג"מ ב-2000 סל"ד ומשך התאוצה ל-100 קמ"ש הוא 7.6 שניות. להשוואה, במנוע החזק יותר 345 כ"ס ו-51 קג"מ באותו סל"ד ומשך ההאצה 6.9 שניות.
בגרסה זו רמת האבזור 'טורינג', מחירה 320,000 שקלים, והיא כוללת שמונה מושבים (שבעה בחזקה יותר), חישוקי "19 (במקום "21), ריפוד דמוי-עור במקום כזה מעור נאפה. במפרט האבזור: תאורת לד, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים, בקרת אקלים תלת-אזורית ועוד. אין שינוי במפרט הבטיחות, וזה כולל בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, תיקון ושמירת הרכב במרכזו, בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה מלאה ויציאה אוטונומית, התרעה על תנועה צולבת מלפנים ומאחור, ניטור שטח מת.
בנוסף, מוצעת כעת רמת אבזור חדשה לגרסה החזקה יותר, שמה הוא 'פרפרד', מחירה 355,000 שקלים וזו מאפשרת לבחור בין שמונה לשבעה מושבים, וניתן להוסיף על מחירה עוד 5000 שקלים לקבלת שני מושבי קפטן בשורה השנייה.
ברמת אבזור זו תאורה אדפטיבית, חישוקי "21, גג זכוכית, גימור חיצוני ופנימי נאה יותר וריפוד עור.
יצוין כי ברמת האבזור 'אקסקלוסיב' נוספים ריפוד עור נאפה שחור, אוורור למושבים קדמיים, תפעול חשמלי להגה; ב'סיגניצ'ר' גם ריפוד חום, אוורור מושבים, קונסולה מרכזית בשורה השנייה.