יונדאי באיון, החידושים
מתיחת הפנים ההיא של יונדאי i20 הייתה מהסוג המתון יחסית, וכזו גם מתיחת הפנים לה זכה הבאיון.העיצוב החיצוני עודכן, ולפחות כתלות ברמת הגימור השינוי בולט יחסית במבט מלפנים. נראה שביונדאי ניסו להעניק לבאיון מופע שטח מובחן יותר תוך כדי ניסיון לקרב אותו במראה לזה של יונדאי קונה החדש. כך ישנה סבכה הזוכה לעיטור תאורת לד לרוחבה, הפגושים עודכנו, יחידות התאורה חודשו ועוד. מאחור השינויים קטנים יותר וכוללים פגוש שעוצב מחדש. בצד ניתן למנות חישוקים בעיצוב חדש בגודל 16 או 17 אינץ' בהתאם לרמת הגימור.
להשלמת ההופעה ישנם ארבעה צבעי מרכב חדשים לבחירה: אפור פנינה, שני גוונים של כחול פנינה ו'ליים' מטאלי.
סביבת הנהג ללא שינוי משמעותי, אולם ביונדאי מציינים שבהתאם לשוק היעד מסכי המולטימדיה ולוח המחוונים יהיו בגודל 10.25 אינץ' כסטנדרט. לשיפור המופע בלילה ישנה תאורת אווירה חדשה ועשירה יותר.
ביונדאי ניצלו את מתיחת הפנים כדי לשפר את קישוריות הדגם שיוכל לקבל כעת עדכונים מהאוויר (OTA). עוד נוספו שני שקעי USB מסוג C – אחד מלפנים ואחד מאחור.
החלק האחרון בעדכון נוגע לבטיחות. ביונדאי מציינים כי מערך הבטיחות של באיון הוא המדור העדכני ביותר של החברה וכולל את מגוון המערכות המוכרות. אל אלה מוסיף כעת באיון יכולת שיוט "חכמה" הנעזרת בנתוני מערכת הניווט להתאמת מהירות הנסיעה.
היצע גרסאות ההנעה ללא שינוי ועיקרו מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ל' (3 ציל') מוגדש טורבו המוצע בשני הספקים – 100 כ"ס או 120 כ"ס – עם סיוע היברידי מתון ובשידוך לתיבה ידנית (6 הילוכים) או רובוטית דו-מצמדית (7 היל').