בשלב זה במאזדה לא מספקים פרטים טכניים של ממש או את מידותיו של CX-70 החדש, אולם ממבט בתמונות נראה כי המופע הכללי והפרופורציות של מאזדה CX-90 נשמרו. החזית כוללת פגושים וסבכה שעוצבו מחדש במטרה להקנות ל-70 הופעה דינאמית יותר, ולכך עוזרת גם חבילת עיצוב המחליפה את נגיעות הכרום של 90 האלגנטי בשחור למופע ספורטיבי יותר.
השינוי שבפנים
סביבת הנהג ללא שינוי – לוח מחוונים דיגיטלי מלא בעל תצוגה מנימליסטית ולצידו מסך מולטימדיה המתופעל באמצעות פקד פיזי במרכז הקונסולה. במאזדה מציינים כי ה-70 יוצע כאופציה עם ריפוד מושבים ודיפון עור נאפה בגוון אדום, בהשראת מהדורת '100 השנים למאזדה' של MX-5.
השינוי המשמעותי ביחס ל-90 נוגע לסידור המושבים – מאזדה CX-70 מוותר על השורה השלישית ויוצע עם חמישה מושבים בלבד. את המקום שנותר בזכות פינוי מושבי השורה השלישית ניצלו במאזדה כדי להגדיל את נפח תא המטען (לא נמסר נתון) ואף להוסיף תאי אחסון רבים מתחת לרצפה.
6 בטור, היברידי
גם היצע המנועים ללא שינוי, כנראה. במאזדה מדווחים כי הדגם יוצע עם מנוע ה-3.3 ל' 6 ציל' בטור (טורבו, היברידי-מתון) החדש של היצרנית לצד יחידת הנעה היברידית-נטענת המשלבת בין מנוע 2.5 ל' למנוע חשמלי.
הספק המנועים, נתוני ביצועים וצריכת דלק לא נמסרו. במאזדה CX-90 מנוע הבנזין מוצע בשני הספקים: 280 כ"ס או 340 כ"ס בעוד לגרסה ההיברידית הספק מירבי של 323 כ"ס.
במאזדה מציינים כי CX-70 החדש יהיה דינאמי ומהנה לנהיגה, גם ביחס ל-90 עליו הוא מבוסס וגם ביחס לכלים אחרים בסגמנט. לשם כך טופלו המתלים, מערכת ההנעה הכפולה כוילה מחדש ועוד.
מאזדה CX-70 צפוי להגיע לכבישי צפון אמריקה כ'מודל 2025', כך שכנראה יגיע לשוק מתישהו לקראת סוף השנה.