מתיחת הפנים הזו קלה למדי וכוללת שורה לא קצרה של שינויים קטנים. מבט ראשוני יגלה יחידות תאורה חדשות שיחד עם סבכה ופגוש שעוצבו מחדש מעניקים לה הופעה רעננה ומעודכנת מעט יותר. בצד ניתן לראות חישוקים בעיצוב חדש. מאחור סיפור דומה לחזית: יחידות תאורה ופגוש חדשים.
בסביבת הנהג שינויים משמעותיים יותר, ועיקרם מעבר לסידור המסכים החדש של היצרנית: לוח מחוונים מוקרן ולצדו מסך מולטימדיה הנמצאים על משטח קמור אחד. ממש המולטימדיה עודכן גם הוא בהתאם, מערכת הניווט תציג מידע גם באמצעות מציאות רבודה והפרופיל האישי ("ב.מ.וו ID") מציע מגוון אפשרויות התאמה אישית רחבות יותר מבעבר. כסטנדרט תגיע ה-4 מעלתה עם סים אלקטרוני המחובר לרשת 5G.
יחידות ההנעה ללא שינוי. בבנזין יש את מנוע ה-2.0 ל' המוגדש המוצע בשני הספקים – 184 כ"ס ב-420i עם הנעה אחורית או 245 כ"ס ב-430i כפולת ההנעה. בראש תעמוד גרסת 440i כפולת הנעה בעלת מנוע ה-3.0 ל' משושה הצילינדרים (טורי, טורבו) המפיק 374 כ"ס.
גם היצע הדיזל נותר ללא שינוי – 2.0 ל' עם 190 כ"ס לצד 3.0 ל' המוצע בשני הספקים: 286 כ"ס או 340 כ"ס.
גם קבריולה ו-M
השינויים הנ"ל תקפים גם עבור גרסת הקבריולה של סדרה 4, בהמשך צפוי עדכון ברוח דומה גם ל-4 גראן קופה.לצד עדכון סדרה 4 ה"רגילה" בב.מ.וו הכריזו על עדכון כמעט זהה שעברה גם ה-M4. כאן העיצוב ספורטיבי ומחודד עוד יותר, סביבת הנהג זוכה לנגיעות אלקנטרה באופן נדיב יותר וגם מערך המתלים לוטש קלות.
השינוי העיקרי כאן נוגע לגרסת 'קומפטישן' אשר זוכה לתוספת הספק קלה – 530 כ"ס במקום 510 כ"ס "בלבד" בעבר. הספק המנוע של M4 "רגילה" נותר ללא שינוי (480 כ"ס).
מדלק מוטורס, יבואנית דגמ ב.מ.וו לישראל, נמסר כי סדרה 4 המחודשת צפויה להגיע לישראל במהלך הרבעון השלישי של השנה.