הדגם והשינויים
אלפא רומיאו ג'וליה היא סדאן ספורטיבית שהוצגה ב-2015, וזו עברה מתיחת פנים גם ב-2020. ג'וליה מבוססת על רצפת ההנעה האחורית/כפולה ג'ורג'יו המשרתת בנוסף לסטלביו דגמים נוספים בתאגיד סטלנטיס, כמו מזראטי גרקלה וגראנטוריסמו, ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש.השינויים החיצוניים קטנים ביחס, הסבכה המרכזית ויחידות התאורה מלפנים ומאחור עודכנו וההופעה כולה מיישרת קו עם העיצוב העכשווי של אלפא רומיאו; זה מצא ביטוי כבר בדגם הפנאי הקומפקטי טונאלה ויבוא לידי ביטוי גם בדגם הפנאי הקטן שיושק ממש בקרוב, מילאנו.
השינויים העיקריים נעשו בסביבת הנהג. במסגרת זאת העיצוב עודכן, איכות החומרים שופרה, הגוונים הועשרו – ובעיקר: מקרנים מוקרנים חדשים עם מספר אפשרויות תצוגה, גם שדרוג המולטימדיה.
שינוי נוסף הוא בהיצע הגרסאות בישראל, וגרסת ה-200 כ"ס של מנוע הטורבו-בנזין 2.0 ליטר אינה במבחר; זו, עם הנעה אחורית, אינה מיוצרת עוד, וכזאת בהספק 210 כ"ס והנעה כפולה אינה מגיעה לכאן. בשלב זה לא נודע על שיווק גרסת הביצועים עלה תלתן ירוק שיש לה מנוע 2.9 ליטר V6 המייצר 520 כ"ס.
אלפא רומיאו ג'וליה מוצעת בגרסת הטורבו-בנזין 2.0 ליטר עם תפוקה של 280 כ"ס ו-40.8 קג"מ, ולזו תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור והנעה כפולה. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 5.2 שניות והמהירות המרבית 240 קמ"ש.
האבזור והשינויים
ג'וליה מוצעת בשתי רמות אבזור. הראשונה, 'ולוצ'ה', עולה 340,000 שקלים, עלייה של 13% בהשוואה למחירה לפני מתיחת הפנים. במפרט: תאורת לד מטריקס, חישוקי "19, גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים, ריפוד עור ועוד.מחירה ב-'טריביוטו איטליה' הוא 370,000 שקלים, ובמפרט בעיקר בולמים נשלטים-אלקטרונית, ובנוסף מערך גוונים ופריטי גימור הכולל גג שחור, חבילת השחרה לחלקים נוספים כולל החישוקים, צבעי דגל איטליה על המראות, דיפון עור וגימור ספורטיבי בסביבת הנהג, מערכת שמע משודרגת של הרמן קרדון ועוד.