גם הבנזין מתחשמל, קצת
כעת, כאמור, מקבלות השתיים את יחידת ההנעה החדשה של סטלנטיס. מדובר במערכת היברידית-מתונה (48V) המשלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ל' במבנה 3 ציל' עם מנוע חשמלי צנוע (28 כ"ס). לפי סיטרואן, המנוע החדש מבוסס על קודמו אך כ-40% מהחלקים חדשים לגמרי, כך סיטרואן. ההספק המשולב עומד על 136 כ"ס ו-23.4 קג"מ, דומה לשל המנוע היוצא אך בסיטרואן טוענים לזמינות כוח משופרת הודות לתוספת החשמלית.למערכת סוללת 0.432 קוט"ש קטנה שתאגור את האנרגיה החשמלית, ולפי סיטרואן מערכת הבלימה הרגנרטיבית יעילה במיוחד וחזקה מספיק כדי לאפשר שימוש מופחת בבלמים. בעומס גבוה, כמו עקיפה, המערכת החשמלית תוכל להוסיף עוד 12 כ"ס לפרקי זמן קצרים. עוד מדווחים בסיטרואן כי המערך החשמלי חזק ויעיל מספיק כדי לאפשר נסיעה חשמלית עד לכ-50% מהזמן בתנועה עירונית.
הצד השלישי של המערך החדש היא תיבת ההילוכים. מדובר בתיבה רובוטית דו-מצמדית חדשה לגמרי בעלת שישה הילוכים, זו תחליף את התיבה האוטומטית עם שמונה הילוכים בדגם היוצא.
השילוב של כל אלה אמור להניב שיפור של כ-20% בצריכת הדלק בממוצע, כאשר בעיר בסיטרואן מצפים לנתון טוב בכ-30% ביחס לדור היוצא.
השילוב החדש אמור להגיע לכבישי אירופה כבר באביב הקרוב. מלובינסקי, יבואנית דגמי סיטרואן לישראל, נמסר כי C4 ו-C4 X עם המנוע ההיברידי החדש צפויות להגיע לישראל בתחילת שנת 2025.