סקודה קאמיק, העדכונים
נזכיר בקצרה כי במתיחת הפנים בסקודה העניקו לקאמיק עיצוב רענן יותר הבא לידי ביטוי בפגוש קדמי וסבכה שעוצבו מחדש, חידות תאורה עדכניות, חישוקים קלים בעיצוב חדש ועוד. שינוי משמעותי יותר נעשה בסביבת הנהג בה מציגים בסקודה סידור חדש למערך המולטימדיה והמיזוג שכולל כעת פקדים פיזיים חיצוניים.היצע המנועים בישראל ללא שינוי, אך בסקודה מציינים כי הם עודכנו והם יעילים מבעבר. התיבה היא רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים וההנעה קדמית בכל הגרסאות.
בבסיס ישנו מנוע ה-1.0 ל' המוכר (טורבו, 3 ציל') בהספק משופר קלות – 115 כ"ס במקום 110 כ"ס בעבר – ונתון המומנט עומד על 20.4 קג"מ. הביצועים הם 10.2 שניות ל-100 קמ"ש וצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 16.7 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.
בראש ההיצע עדיין מנוע ה-1.5 ל' המוכר (טורבו, 4 ציל') שהספקו המירבי 150 כ"ס ונתון המומנט עומד על 25.4 קג"מ. הביצועים עדיפים עם 8.3 שניות ל-100 קמ"ש וצריכת הדלק המוצהרת זהה לזו של המנוע הקטן.
בטיחות, אבזור, מחירים
בצד הבטיחות קאמיק המעודכן מוצע כסטנדרט עם מערכת בלימה אוטונומית, ניטור מרחק מלפנים כולל זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור רכב בשטח "מת", בקרת שיוט אדפטיבית, 9 כריות אוויר ועוד. ברמת גימור 'סלקשן סטייל' גם מערך סיוע בתמרון חירום.סקודה קאמיק המחודש מוצע בשתי רמות גימור. ''סלקשן' כוללת כסטנדרט מסך מולטימדיה לוח מחוונים מוקרן בגודל 8 אינץ', קישוריות לאפל ואנדרואיד, קיפול חשמלי למראות הצד, חישוקי 16 אינץ', חיישני גשם ותאורה, בקרת אקלים מפוצלת ועוד. רמת 'סלקשן סטייל' מוסיפה חישוקי 17 אינץ', חיישני חניה היקפיים ומצלמת נסיעה לאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים בגודל 10.25 אינץ', פתיחה חשמלית לדלת תא המטען ועוד.
המחירים מתחילים ב-141,000 שקלים למנוע ה-1.0 ל' ברמת 'סלקשן' או 154,000 שקלים ברמת 'סלקשן סטייל'. מנוע ה-1.5 ' מוצע בשלב זה ברמת 'סלקשן' במחיר של 156,500 שקלים – בהמשך יוצע גם ברמת גימור 'סלקשן סטייל' שמחירה טרם פורסם. המחירים החדשים משקפים עליה של כ-2,500-7,000 שקלים ביחס לדור היוצא ברמות הגימור המקבילות.