וולוו EX30 הושק בישראל בדצמבר אותה שנה ויחד עם הצגתו כאן הוכרזו המחירים הצמודים לו.
כעת מודיעה חברת מאיר, יבואנית וולוו בישראל, כי מחירי הדגם בשתי גרסאות ההנעה שלו יוזלו עם תחילת המסירות בפועל.
המסירות התעכבו בגלל בעיות ההובלה הימים בים האדום; דגם זה מיוצר בשלב זה בסין, וייצור באירופה יחל ב-2025.
הוזלת המחירים נובעת מהמצב ולמרות העלאת המיסוי על רכב חשמלי, והתאפשרה הודות לנכונותו של היצרן לפעול בהתאם.
תזכורת
וולוו EX מבוסס על רצפה ייעודית שפותחה על-ידי חטיבת הפיתוח של קבוצת ג'ילי הנמצאת בשוודיה, חולקים אותה גם הדגמים סמארט #1 וזיקר X שהגיעו לכאן לאחרונה ארצה ולאלה מכלולים משותפים רבים.הדגם מוצע עם מנוע יחיד המייצר 272 כ"ס ו-35 קג"מ עם שתי סוללות לבחירה:51 קוט"ש ל-344 ק"מ, 69 קוט"ש ל-476 ק"מ; לפי הסוללה: משך ההאצה 5.7 שניות או 5.3 שניות, טעינה מהירה ב-134 קילוואט או ב-153 קילוואט, 0 ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות או ב-5.3 שניות. בגרסה השנייה שני מנועים המייצרים 428 כ"ס ו-55.4 קג"מ, ההנעה כפולה, האצה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות, סוללה של 153 קוט"ש ל-450 ק"מ.
וולוו EX30 מוצע בשלוש רמות אבזור. 'קור' בגרסה הבסיסית, ומחירה כעת 180,000 שקלים, 10,000 שקלים פחות (5.3%).
מהדורת הטווח הארוך מוצעת ב'פלוס' ומחירה כעת 210,000 שקלים, ירידה של 10,000 שקלים (4.8%). אותה מהדורה ב'אולטרה עולה כעת 230,000 שקלים, ירידה של 13,000 שקלים (5.3%).
גרסת ההנעה הכפולה עולה ב'פלוס' 234,000 שקלים, ירידה של 9000 שקלים (3.7%) וב'אולטרה' 240,000 שקלים (ירידה של 13,000 שקלים (5.1%).