הבחוץ והבפנים
חיצונית C3 איירקרוס החדש מציג מופע פנאי מובחן הרבה יותר מזה של הדור היוצא שעוד התאפיין במראה מעט מיניוואני. העיצוב תואם את הקו החדש והרבוע שהוצג לראשונה עם הקונספט סיטרואן אולי וב-C3 החדשה כדגם הסדרתי הראשון.בחזית סבכה קטנה ואנכית בה משולב הלוגו החדש של היצרנית. בצדדים יחידות תאורה רבועות, מכסה מנוע גבוה ורבוע, כנפיים תפוחות, פגושה דמוי מגן גחון. מהצד בולטת צביעה דו-גוונית, תפיחות גם לכנפיים האחוריות, חצאיות צד מושחרות ומאחור משלימים את ההופעה פגוש אגרסיבי וכנף קטנה.
תמונות תא הנוסעים לא נחשפו בשלב זה, אולם סביר כי הסגנון יזכיר מאוד את זה שהוצג כבר עם C3 החדשה, כולל מסך המולטימדיה המעודכן ולוח המחוונים המצומצם.
בסיטרואן מציינים בגאווה כי למרות אורכו הצנוע – 439 ס״מ בלבד – הדגם יציע מקום לעד שבעה נוסעים (כולל נהג) ומרחב נאות. בכך הדגם מצטרף לשורה מצומצמת מאוד של כלי רכב עם 7 מקומות ישיבה במחירים נגישים יחסית, הדגם הקרוב ביותר בשוק האירופאי והישראלי הוא ג׳וגר של דאצ׳יה. עוד מציינים בסיטרואן כי בסיס הגלגלים ארוך יחסית אולם לא נוקבים במספר. לשם השוואה, לדגם ה״אסייתי״ בסיס גלגלים של 267 ס״מ ואורכו 432 ס״מ.
להניע נוסעים
בסיטרואן לא מציינים זאת במפורש אך רומזים על יחידות ההנעה הצפויות של הדגם. בצד הבנזין ככל הנראה מדובר ביחידת ההיברידית-מתונה החדשה של היצרנית המשלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ל׳ למנוע חשמלי בהספקים של 100-136 כ״ס ובשידוך לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם שישה הילוכים.בנוסף, צפויות גם יחידות הנעה חשמליות – ככל הנראה שילוב בין יחידות ההנעה החשמליות החדשות שהוצגו עם C3 החדשה (113 כ״ס, 320 ק״מ טווח) ליחידות המוכרות של היצרנית כיום (136-156 כ״ס, כ-400 ק״מ טווח).