פיאט דובלו, הפרטים
מתיחת הפנים כולל עדכונים קלים לעיצוב החיצוני, כמקובל בתחום. סביבת הנהג זכתה לטיפול מקיף למדי: יש גלגל הגה חדש ומודרני יותר למראה, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 10 אינץ׳ וממשק משופר ולוח מחוונים מוקרן במקום זה האנלוגי שהיה בעבר. חוגת ההילוכים הוחלפה בבורר הילוכים קטן המוטמע בקונסולה המרכזית.כבעבר, דובלו יגיע בשלוש גרסאות עיקריות. הראשונה היא הגרסה הקצרה לחמישה נוסעים שאורכה 440 ס״מ ובסיס הגלגלים הוא 278.5 ס״מ. לגרסה זו נפח הטענה של 597 ל׳ עד 2,126 ל׳ וכושר נשיאת מטען של עד 802 ק״ג. הגרסה השניה היא הארוכה לשבעה נוסעים: אורכה 475 ס״מ, בסיס הגלגלים 297.5 ס״מ, 850-2,693 ל׳ ו-650 ק״ג מירביים. בנוסף מוצעת גרסת ׳מקסי׳ בתצורת וואן מסחרי במרכב הארוך עם מקום לנהג ושני נוסעים, נפח הטענה מיריבי של 4,400 ל׳ וכושר נשיאת משקל של עד 878 ק״ג.
בכל מקרה, דובלו מוצע בשלב זה עם מנוע אחד. מדובר במנוע ה-1.5 ל׳ המוכר (טורבו-דיזל) המפיק 130 כ״ס ו-30.6 קג״מ. התיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים וההנעה קדמית. צריכת הדלק המוצהרת היא 16.6-17.5 ק״מ לליטר בהתאם לגרסה בתנאי מעבדה.
בטיחות, אבזור, מחירים
היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים ועוד לצד 6 כריות אוויר בגרסאות הנוסעים ו-4 בגרסת הוואן כסטנדרט.רשימת אבזור כוללת: מסך מולטימדיה בגודל 10 אינץ׳ עם קישוריות לאנדרואיד ואפל, לוח מחוונים מוקרן, בלם יד חשמלי, חלונות חשמליים מלפנים ועוד.
מחירי פיאט דובלו המחודש עלו ביחס לגרסה שלפני מתיחת הפנים, וכבעבר מחירו גבוה במעט מזה של סיטרואן ברלינגו המקביל. המחיר מתחיל ב-179,000 שקלים לגרסת 5 המושבים, ממשיך ב-185,000 שקלים לגרסת הוואן הסגור ומגיע עד 193,000 שקלים לגרסת 7 המושבים.
פיאט ממשיכה להציע עם דובלו אחריות מלאה ארוכה במיוחד ביחס למקובל בסגמנט: 5 שנים או 250,000 ק״מ ומרווח טיפולים של 20,000 ק״מ.