לא השתנה הרבה, ובכל זאת
נראה שבפולקסווגן לא התאמצו יותר מדי בכל הקשור לעדכון הדגם. אבל הם כן ציינו את הגעתו לעולם בחגיגיות לאור כך שהשנה חוגגת המשפחתית הקומפקטית 50 שנות ייצור. את החשיפה הרשמית החליטה היצרנית לבצע במסגרת מירוץ 24 השעות במסלול הנורבורגרינג הנודע.חיצונית קלאבספורט המחודשת זוכה לעדכונים מקבילים לאלה שכבר הוצגו עם מתיחת הפנים של גולף. זה אומר יחידות תאורה עדכניות מלפנים ומאחור, פגוש קדמי חדש ואגרסיבי אפילו יותר, חישוקי 19 אינץ' בעיצוב חדש ועוד. אגב, חישוקים – בפולקסווגן מציינים כי כאופציה ניתן לבחור בחישוקים קלים במיוחד במשקל 8 ק"ג בלבד לחישוק.
סביבת הנהג עברה עדכונים ברוח דומה. זה אומר שגם כאן יש את מערכת המולטימדיה העדכנית שהוצגה במתיחת הפנים, גלגל הגה חדש בעל כפתורים פיזיים, עוזרת קולית חכמה הכוללת הטמעה של צ'אט GPT ועוד.
מה שלא השתנה זה המנוע – מדובר באותו EA888 המוכר בנפח 2.0 ל' (טורבו-בנזין) אשר מפיק 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ – לגולף GTI "רגילה" הספק של 265 כ"ס. ההנעה קדמית כמובן, והכוח עובר אל הצמיגים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית. הביצועים מרשימים: 5.6 שניות ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"ש מירביים. את ההגבלה ניתן להסיר, אז תוכלו להגיע ל-267 קמ"ש.
בפולקסווגן מזכירים כי הקלאבספורט מוצעת כאופציה עם מערך בולמים אדפטיבי (DCC) הכולל מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית, יותר מאשר בגולף GTI "רגילה". יחד עם בורר מצבי הנהיגה המשפיע על תגובות המנוע ודוושת התאוצה, ההגה, מערכות המשיכה והיציבות ועוד ניתן לבצע מגוון רחב של התאמות אישיות. בתוך כל אלה מציינת היצרנית כי ישנו מצב ייעודי ואופטימלי לנהיגה סביב מסלול הנורבורגרינג.