הכנס של קהילת אקומושן לתחבורה חכמה היה מזה עשור לאירוע שנתי קבוע. כידוע, אקומושן הינו מיזם משותף של המכון הישראלי לחדשנות, משרד התחבורה ומשרד הכלכלה והתעשייה.

הכנס ה-12 ייערך השבוע למרות המצב, אבל בגללו יימשך יום אחד – שלישי, 4.6.2024 – וייערך במקום שונה באופיו: בית אינוביז (Innoviz) במתחם ראש העין. המפגש נערך בשיתוף פעולה עם אינוביז המעניקה לו בית ליום בו הוא נערך.

למרות המצב הנוכחי, גם בהקשר הבין-לאומי, יגיעו לכנס לא פחות מ-1000 אורחים ואלה יפגשו בחידושים, ביזמים ובפרויקטים באירוע הגדול בתחום. 

בין האורחים, בכירים מעולם הרכב בהם ד"ר אלידה ורץ, דירקטורית בב.מ.וו; ניקולאי ארדיי, ראש תחום חדשנות וחבר הנהלה בקבוצת פולקסווגן; מרטין קלנר וקרסטן היינקה מהמרכז לתחבורה עתידית ושותפים בתאגיד הייעוץ מקינזי.

אקומושן 2024 – האירוע ביום שלישי
צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ

במסגרת האירוע תתקיים תערוכה של למעלה מ-40 סטרטאפים מקומיים, בהם מיזמים של טופאיה, המפתחת מערכות ניווט נעזרות לווין ומספקת שירותי מיקום מדויקים המשפרים את הקיים; רוולטז המפתחת כלי מיקרו מובילטי, ובהם אופניים חשמליים למשלוחים. 

במהלך האירוע ייערכו מושבים בנושאים שונים, כדוגמת השפעת הרכב החשמלי וטעינתו על רשת החשמל, תפקיד הקישוריות לרכב במערכות הסיוע לנהג, מינוף טכנולוגיות הרכב לתחומים נוספים, מרכזיותה של סין כמעצמת ייצור רכב.

להרשמה לחצו כאן