ג'וק המחודש מוצע גם כעת בשתי גרסאות: טורבו-בנזין 1.0 ליטר והיברידית המבוססת על מנוע 1.6 ליטר.
חידושים
במסגרת מתיחת הפנים נעשו שינויים קלים במרכיבי העיצוב החיצוני, נוספו מספר גוונים ובראשם הצהוב המוכר והבולט שציין את הדור הראשון מ-2010. לפי ניסאן, לקוחות ביקשו צבע זה באופן מפורש.בסביבת הנהג השינויים גדולים יותר, וכוללים מיקום שונה למתגי תפעול אחדים, בלם החנייה החשמלי תקני, המשענת בין המושבים שונה ותא הכפפות גדול יותר. בנוסף לוח המחוונים המוקרן חדש, וכולל אפשרויות תצוגה שונות.
שינוי בולט וגדול הוא בצג המרכזי, כעת בגודל "12.3, מחליף כזה בגודל "8, מערך התפעול שונה ושופר וכולל כעת ממשקי קישור אלחוטיים. שינויים נעשו גם במפרט הבטיחות, אך המפרט אינו מלא; יש בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב, אין בקרת שיוט אדפטיבית. ניסאן ציינה כי איכות החומרים בתא הנוסעים שופרה.
גרסאות
כאמור, ניסאן גו'ק מוצע בשתי גרסאות מנוע. לטורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים, וזה מייצר 114 כ"ס ו-18.4 קג"מ, 20.4 קג"מ בדחף (בוסט). התיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 11.1 שניות והמהירות המרבית 180 קמ"ש.הגרסה ההיברידית והחדשה יחסית משלבת מנוע בנזין אטמוספרי 1.6 ליטר המייצר 94 כ"ס עם 2 מנועים חשמליים: לאחד 49 כ"ס, לשני המתפקד כגנרטור/מתנע 20 כ"ס ליצירת הספק כולל של 143 כ"ס. מנוע הבנזין משולב עם תיבה עם ארבעה הילוכים ללא מצמד ולמנוע החשמלי תיבה עם שני הילוכים. המנוע החשמלי אחראי גם לסנכרון בזמן השילוב לפעולה חלקה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש 10.1 שניות והמהירות המרבית 166 קמ"ש.