ניסאן ישראל החלה לשווק את רכב הפנאי הקטן ג'וק לאחר שעבר מתיחת פנים. הדור השני הושק ב-2019 וזה חודש עם תחילת השנה.

ג'וק המחודש מוצע גם כעת בשתי גרסאות: טורבו-בנזין 1.0 ליטר והיברידית המבוססת על מנוע 1.6 ליטר. 
 

חידושים

במסגרת מתיחת הפנים נעשו שינויים קלים במרכיבי העיצוב החיצוני, נוספו מספר גוונים ובראשם הצהוב המוכר והבולט שציין את הדור הראשון מ-2010. לפי ניסאן, לקוחות ביקשו צבע זה באופן מפורש.

ניסאן ג'וק 2024
צילום: ניסאן

בסביבת הנהג השינויים גדולים יותר, וכוללים מיקום שונה למתגי תפעול אחדים, בלם החנייה החשמלי תקני, המשענת בין המושבים שונה ותא הכפפות גדול יותר. בנוסף לוח המחוונים המוקרן חדש, וכולל אפשרויות תצוגה שונות. 

שינוי בולט וגדול הוא בצג המרכזי, כעת בגודל "12.3, מחליף כזה בגודל "8, מערך התפעול שונה ושופר וכולל כעת ממשקי קישור אלחוטיים. שינויים נעשו גם במפרט הבטיחות, אך המפרט אינו מלא; יש בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב, אין בקרת שיוט אדפטיבית. ניסאן ציינה כי איכות החומרים בתא הנוסעים שופרה.

ניסאן ג'וק סביבת נהג
צילום: ניסאן
 

גרסאות

כאמור, ניסאן גו'ק מוצע בשתי גרסאות מנוע. לטורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים, וזה מייצר 114 כ"ס ו-18.4 קג"מ, 20.4 קג"מ בדחף (בוסט). התיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 11.1 שניות והמהירות המרבית 180 קמ"ש. 

הגרסה ההיברידית והחדשה יחסית משלבת מנוע בנזין אטמוספרי 1.6 ליטר המייצר 94 כ"ס עם 2 מנועים חשמליים: לאחד 49 כ"ס, לשני המתפקד כגנרטור/מתנע 20 כ"ס ליצירת הספק כולל של 143 כ"ס. מנוע הבנזין משולב עם תיבה עם ארבעה הילוכים ללא מצמד ולמנוע החשמלי תיבה עם שני הילוכים. המנוע החשמלי אחראי גם לסנכרון בזמן השילוב לפעולה חלקה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש 10.1 שניות והמהירות המרבית 166 קמ"ש.

ניסאן ג'וק 2024 בישראל
צילום: ניסאן
 

מחירים

ניסאן ג'וק המחודש מוצע באותן שתי רמות אבזור כמו עד כה, והמחירים דומים. רמת האבזור 'אסנטה טק' מוצעת ב-145,000 שקלים בגרסת הבנזין, 159,000 שקלים בהיברידית – ובמפרט: תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, בקרת אקלים ועוד. מחירה של חבילת 'אסנטה טק TT' הוא 5000 שקלים ובזו חישוקי "19, צביעה דו-גונית.

ניסאן ג'וק מחירים
צילום: ניסאן