בהתאם, השינויים לעיצוב החיצוני קלים ביותר וכוללים בעיקר היצע מעודכן של צבעי מרכב הכולל כעת שלושה צבעים אטומים לצד חמישה צבעים מטאלים וביניהם לא פחות משישה גימורים שונים לצביעה. בנוסף, ישנם חישוקים קלים בעיצוב חדש בגודל 19 אינץ' מלפנים ו-20 אינץ' מאחור.
בסביבת הנהג שינויים משמעותיים יותר וביניהם גלגל הגה קטום עם ציפוי עור או אלקנטרה שעוצב מחדש ומבטיח להביא מראה עדכני המתאים לאופי הספורטיבי והקומפקטי של ה-M2, כך ב.מ.וו. בנוסף, גלגל ההגה מוצע כאופציה עם חימום ומושבי ה-M ספורט האופציונלים מוצעים עם מגוון חדש של ריפודים. מערך המולטימדיה עדיין כולל את מסך ה-14.9 אינץ' שהוצגה לאחרונה אולם בב.מ.וו מציינים כי הוא כולל את הממשק מדור 8.5 העדכני יותר. בכלל, בב.מ.וו מציינים כי מספר הכפתורים הופחת לטובת שימוש פשוט ונוח יותר, כבר שמענו טענות שכאלה בעבר.
שינויים נוספים נעשו גם מתחת למכסה המנוע. ה-6 ציל' הטורי כפול המגדשים (S58) של היצרנית מפיק כעת 480 כ"ס ב-6,250 סל"ד ו-61.1 קג"מ ב-2,650-6,130 סל"ד וזה האחרון מוצע בטווח רחב מעט יותר (עד 5,870 סל"ד בעבר). מדובר בתוספת של 20 כ"ס וכ-5 קג"מ בהשוואה לדגם היוצא. לגרסת הידנית נתון מומנט ללא שינוי (56 קג"מ).
בהתאם, הביצועים שופרו במעט עם 4.0 שניות ל-100 קמ"ש בגרסה האוטומטית (8 הילוכים) ו-4.2 שניות לידנית (6 הילוכים) – שיפור של כ-0.1 שניות ביחס לדגם היוצא. נתון התאוצה ל-200 קמ"ש קוצר גם הוא בכ-0.6 שניות ל-12.9 שניות ו-13.7 שניות בהתאמה. המהירות המירבית ללא שינוי: 250 קמ"ש או 285 קמ"ש עם חבילת M האופציונלית.