המכונית החשמלית הראשונה בתולדות פרארי תמכר בסכום של 500 אלף יורו, כך על פי דיווחים בכלי התקשורת במילאנו. על המחיר, שלדברי מקורבים לפרארי מורכב רק מחבילת הבסיס, ואינו נגזר מתוספות אופציונליות בהתאמה אישית יש להוסיף ככל הנראה בסביבות 20%. המכונית תוצג רשמית בשנה הבאה, והיא תצא משערי המפעל החדשני במרנאלו שעבר התאמות לטיפול בכלי רכב חשמליים בהשקעה של מאות מיליוני יורו.

בפרארי, על אף שבימים רחוקים יותר הביעו התנגדות נחרצת להצטרף לקהילה החשמלית מחשש לפגיעה במורשת, מרוכזים כעת בהקמת תשתית שתדע לטפח את המכוניות החשמליות מתוצרת עצמית. בין היתר, פרארי השיקה מעבדה חדשה לסוללות ליתיום באחריות מדענים מאוניברסיטת בולוניה, עם דגש על טעינה מהירה ומנגנון שתפקידו וויסות טמפרטורה גבוהה הנפלטת מהמערכות החשמליות, וזאת על מנת לוודא שהביצועים יהיו בראש סדר העדיפויות, בלי פשרות. 

המפעל במרנאלו יופקד על ייצור רכבים מסורתיים, חשמליים וכן חלקי חילוף לרכבים חשמליים. אולם הפרט המעניין שנחשף, נוגע לדיווחים אודות מכונית חשמלית נוספת, שכבר נמצאת בתהליכי פיתוח ראשוניים. בפרארי ינסו לשמר, כנהוג, את היקף הייצור מוגבל בכמותו ולכן, בכורה של מכונית כזו לא תהיה בטווח הקרוב. יחד עם זאת, באיטליה מעריכים שלקוחות פרארי ימשיכו לבחור בגרסאות בנזין וכי הדגם החשמלי, בין אם מדובר באחד או שניים, יהווה לכל היותר 10% מנפח המכירות של המותג בשנים הבאות.

בחברת למבורגיני אגב, לא ממהרים לגלגל החוצה כלי רכב חשמליים; מנכ"ל החברה סטיבן ווינקלמן אמר לאחרונה כי "מוטב להשיק את הרכב הנכון בזמן הנכון, מאשר להיות ראשון לפני כולם". הבולונזים, יציגו את הלמבו החשמלית הראשונה רק ב-2028.