דגם זה הוצג בסין ב-2023 ופגשנו בו לא מכבר בהשקה שנערכה בהולנד.
דגם וגרסאות
אקספנג G6 הוא רכב פנאי בגודל בינוני (D-SUV) ובמבנה קופה הקטן מ-G9 וממדיו בצד המעט גדול יותר של הז'אנר. G6 הוא דגם ראשון של אקספנג המבוסס על הרצפה החדשה SEPA 2.0 האמורה בין השאר לקצר באופן משמעותי את זמן הפיתוח של דגמים חדשים.בסיס הגלגלים של G6 הוא 289 ס"מ, אורכו 475 ס"מ, רוחבו 192 ס"מ וגובהו 165 ס"מ. נפח תא המטען 571 ליטרים ומשקלו 2100 ק"ג לגרסת המנוע היחיד, 2195 ק"ג לגרסת שני המנועים.
אקספנג G6 מוצע בשלוש גרסאות מנוע/סוללה.
בגרסת אחת – הנעה אחורית/טווח רגיל – התפוקה היא 258 כ"ס ו-44.9 קג"מ, ההנעה אחורית, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 6.9 שניות והמהירות המרבית היא 200 קמ"ש. הסוללה היא מסוג LFT (ליתיום-ברזל-פוספט) עם 67.8 קוט"ש, הטווח המוצהר ל-435 ק"מ והספק הטעינה המהירה 215 קילוואט.
בגרסה השנייה – הנעה אחורית/טווח ארוך – ההספק 286 כ"ס, אותו מומנט ואותה הנעה, מ-0 ל-100 ב-6.7 שניות ואותה מהירות מרבית. הסוללה כאן היא NCM (ניקל-קובלט-מגנזיום) עם 91.4 קוט"ש, הטווח 570 ק"מ והספק הטעינה המהירה 280 קילוואט.
בגרסה השלישית – הנעה כפולה/ביצועים – 2 מנועים המייצרים 476 כ"ס ו-67.3 קג"מ, התאוצה ל-100 קמ"ש 4.1 שניות והמהירות המרבית זהה. אותה סוללה של 91.4 קוט"ש, הטווח המוצהר 550 ק"מ ואותו הספק טעינה.
רמות אבזור ומחירים
אקספנג G6 מוצע עם מפרט בטיחות מכובד ביותר, המבוסס על מערך עשיר של חיישנים למיניהם – 5 מכשירי רדאר, 12 חיישנים על־קוליים, 12 מצלמות – ובמערכות: בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, עקיפה אוטומטית, בלימה אוטונומית, התרעה אקטיבית על רכב בשטח מת ופתיחת דלת מסוכנת. בין השאר, ניטור מצב נהג באמצעות מצלמת פנים.במפרט האבזור: תאורת לד, חישוקי "20, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי לדלת האחורית, להגה ולמושבים הקדמיים שיש להם חימום ואוורור, צג "14.96, בקרת אקלים דו-צדדית ופתחי מיזוג לאחור, 2 משטחי טעינה אלחוטיים.
אחריות ל-7 שנים ו-150,000 קילומטרים, ולסוללה 8 שנים ו-160,000 קילומטרים.
מחירי אקספנג G6 בישראל:
הנעה אחורית/טווח רגיל – 200,000 שקלים
הנעה אחורית/טווח ארוך – 225,000 שקלים
הנעה כפולה/ביצועים – 255,000 שקלים
תוספת וו גרירה – 6000 שקלים (מגיע כסטנדרט בגרסת הביצועים)