ה-7X מבוסס על רצפה משותפת של ג'ילי/וולוו ושלל מותגים בתוך הקונצרן הסיני, ה-PMA דור 2 (מעין נגזרת של ה-SPA המשרתת את היצרן השוודי), והוא גם מנצל את הרצפה המודולארית כדי למתוח את המטראז' שלו לכל כיוון אפשרי; אורכו 4.8 מטרים, רוחבו 1.93 מ', גובהו 1.65 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.92 מ' - כלומר בחלק מהפרמטרים שלו, הוא אפילו גדול יותר מטסלה מודל Y.
בג'ילי לא מפרסמים מידע מלא אודותיו, אפילו התמונות תחת הסוואה, אך כן משחררים קצת אינפורמציה לגבי היכולות; בגרסת הבסיס שלו, ימכר עם סוללת LFP בעלת טווח נסיעה של יותר מ-500 קילומטרים ובגרסה הבכירה ביותר, נושא סוללה מתקדמת מאוד מסוג ניקל מנגן קובלט של חברת CATL, עם טווח נסיעה גדול יותר אך לא ידוע רשמית.
מבחינת תפוקה, בזיקר מדברים על ביצועים חזקים, כאשר הגרסה הבסיסית שלו תחלץ הספק מרבי של 416 כוחות סוס על בסיס הנעה אחורית, בעוד גרסת הנעה כפולה תפיק 636 כ"ס.
המחירים של 7X בסין יחלו ב-240 אלף יואן, או כ-35 אלף דולר לדגמי כניסה. רכבי מבחן של ה-7X נצפו בחודשים האחרונים במסגרת מבחנים באירופה, כך שהצוותים עמלים על כיולו גם לשוק המערבי, שצפוי כנראה לקלוט את הדגם החדש אחרי שיחלו המכירות בסין בהמשך השנה. המשמעות? סיכוי לא רע, שיזלוג גם אלינו. אולי.