סוזוקי ג'ימני: גרסת פרידה מיוחדת, לשוק הגרמני
עכבר השטח הפופולרי יפנה את מקומו בשל תקנות זיהום האוויר עד שיוחלף בגרסה מיקרו היברידית. לא לפני, שהגרמנים יקבלו אותו במהדורה אחרונה וחגיגיתכן, זה הסיבוב האחרון שלו עם הצנרת המקורית עימה הושק: מנוע 1.5 ל' אטמוספרי 102 כ"ס בצימוד אל תיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות 5 מהירויות ומיומנות 4X4 של רכבי שטח יקרים ממנו בהרבה. אבל לא צריך להתחיל בהספדים קשים או לקפוץ על הבריקדות: גרסה מיקרו היברידית של הג'ימני מבטיחה שהוא לא ייכחד, גם חשמלי יהיה בעוד חמש שנים.
הגרמנים החליטו לשלוח אותו לדרכו עם מהדורה מיוחדת תחת הכותר 'אופק', סמלית משהו לא רק בשל התחזית לעתיד אלא גם בזכות הכישורים שלו להגיע למקומות מרוחקים מאוד מהאספלט. גרסה זו, תיוצר בלעדית כאמור לגרמנים במכסה של 900 יחידות, והחידושים בה הינם 95% קוסמטיים, עם קצת רטרו באסתטיקה.
הג'ימני מדליק כמעט בכל צבע, אולם הגרמנים בחרו לו גוון אפור "צללית" עם ניגודים שחורים ברצועת המותן והקומה התחתונה - גלגלים, פסים שחורים, מדבקות וכן שדכו לו את הלוגו 'הוריזן' (אופק) ליד מכסה המנוע. מעבר לכך, סוזוקי משחקים קצת על גלי הרטרו עם כיתוב סוזוקי בגריל המדמה את רכבי ה-4X4 ההסטורים של החברה כדי לפתות את נאמניו.
מבחינת המרכב, סוזוקי גרמניה תשווק אותו על בסיס 2 מקומות (למעשה הדגם המסחרי שלו, שאושר בתקינה) ותא מטען של 860 ל', מופרד על ידי רשת הגנה. סוזוקי תגבה תמורת כל דגם כזה 32 אלף יורו.