לא באופן שווה הטילה הנציבות "קנסות" ומכסים על יצרני רכב שמייצרים רכבים בסין ומייבאים אותם לאירופה. הרף הגבוה ביותר הוא 38% (בנוסף ל-10%) שהוטלו קודם לכן, אך מותגים כגון BYD ו-זיקר ישלמו מס בגובה של כ- 20%, בעוד על קבוצת SAIC למשל, נגזר לשלם את המיסוי המרבי.
יחד עם כך, אין לכך השפעה דרמטית על האחרונה, שכן רוב ההכנסות של MG למשל מקורן באנגליה ונורבגיה - שתי מדינות שאינן חברות באיחוד.
זיקר החלה להאיץ בשנה האחרונה את מערכת ההפצה שלה באזורים נרחבים: המזרח התיכון (כולל ישראל כמובן), אמריקה הלטינית ודרום מזרח אסיה. בשנה הבאה, תחלנה המכירות ביפן ודרום קוריאה.
הקמה של מפעל באירופה, מבחינת זיקר היא מעשה של "אין ברירה", והיא תנצל מוסדות קיימים של החברה האם ג'ילי, בעלת הבית של וולוו כדי לממש את התכנית, כך עולה לפי בכירים, בהם המנכ"ל אנדי אן. "אנחנו עוסקים בכך אקטיבית ונצא בהכרזה רשמית ברגע שיהיה משהו קונקרטי", כך אמר לאחרונה בראיון ל'בלומברג'.
מותג זיקר, המיוצג על ידי גאו מוביליטי נחנך בישראל בתחילת ינואר, ומאז העלה לכבישים יותר מ-1500 מכוניות חשמליות, מרחק קטן מיונדאי נכון לסוף חודש יוני האחרון. בהיצע הנוכחי שני דגמים: זיקר X הקומפקטי עם טווח נסיעה של 445 קילומטרים (החל ב-185 אלף ש') ומכונית הספורט סדאן 001 עם טווח של עד 620 קילומטרים (החל ב-280 אלף שקל).