מהדורה מחודשת
השינויים החיצוניים גדולים ובולטים. הסבכה חדשה לגמרי וכמו בדגמים היותר עדכניים של אודי, ויש לה מסגרת ומרכיבים שונים לחלוטין. תאורת לד מטריקס, כונסי אוויר ופגוש חדשים משלימים חזית אגרסיבית בהרבה מקודמתה.גם מאחור תאורת לד עדכנית הקרובה לקו הנוכחי של המותג, ואליה נוספו פגוש ופתחי מפלט חדשים אף הם. בנוסף, הלוגו, עיטורי S והחישוקים חדשים. אותו שינוי בפגושים הביא להארכת הרכב ב-1 ס"מ ל-507 ס"מ; שאר הנתונים ללא שינוי.
בסביבת הנהג השינויים קטנים יותר, ולפי אודי החומרים משופרים ומערך התקשורת עודכן כנדרש.
מפרט שווה ושונה
אודי Q7 מוצע בשלב זה בשתי גרסאות היברידיות-נטענות (PHEV), ובשתיהן חמישה מושבים; גרסת הדיזל (TDI) שתגיע בהמשך תהיה עם שבעה מושבים.בשתי גרסאות אלה מנוע טורבו-בנזין 3.0 ליטר V6 המייצר 340 כ"ס (5200-6400 סל"ד) ו-51 קג"מ (1370-4500 סל"ד), מנוע חשמלי המנפק 174 כ"ס ו-46.9 קג"מ, תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, הנעה כפולה ומהירותן המרבית 240 קמ"ש.
לסוללה הנטענת 25.9 קוט"ש וטווח הנסיעה בחשמל בלבד נע בין 80 ל-84 ק"מ.
למרות הבסיס הזהה, התפוקה הכוללת שונה בגלל ניהול מנוע אחר וכך גם הביצועים. גרסה אחת היא TFSI e 55, לזו תפוקה משולבת של 394 כ"ס ו-61.2 קג"מ, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 5.7 שניות.
הגרסה השנייה היא TFSI e 60, התפוקה המשולבת היא 489 כ"ס ו-71.4 קג"מ, מ-0 ועד ל-100 קמ"ש ב-5.0 שניות.
בשתי הגרסאות קפיצי אוויר ובזו החזקה יותר גם היגוי אחורי.
אבזור, מחירים
אודי Q7 מוצע ברמת אבזור אחת, 'S ליין', ובגרסה TFSI e 55 המפרט כולל: תאורת לד מטריקס, חישוקי "21, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, סגירת דלתות רכה, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים שהם גם מאווררים, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, צגים "10.1 ו-"8.6 במרכז ומחוונים מוקרנים, מערכת שמע של B&O עם 17 רמקולים. המחיר: 682,000 שקלים.בגרסה החזקה יותר, TFSI e 60, במפרט גם חישוקי "22, תצוגה עילית, מושבים משודרגים עם ריפוד עור משופר. המחיר: 737,000 שקלים.