מאמץ משולב הכולל מעקבים טכנולוגיים, למידת הרגלים לאורך היממה ופעילות הדורשת סבלנות ואורך רוח, הובילו בסופו של דבר את צוותי האיתור של פוינטר ואת כוחות צה"ל לתפיסת הגנבים שנמלטו עם מכונית ה-BMW היוקרתית של הזמר מאור אדרי לאזור חברון. המעקב התבצע במשך שנה, שבמהלכה שוטטה בשטחים באין מפריע עם לוחית זיהוי מוסתרת. המכונית אותרה בדהריה, הנחשבת לאיזור "איכותי" יותר של העיר.

בפוינטר מציינים כי הרכב היה "על הכוונת" של הצבא וכוחות והסיכול תקופה ארוכה, אולם מאחר והגנבים ידעו שצה"ל לא נכנס לאיזורים אלו באופן שגרתי - המשיכו לנהוג ברכב כאילו היו בעליו החוקיים. לפי הדוח שנמסר, מכונית ה-ב.מ.וו מדגם 740E, השייכת לזמר מאור אדרי, המשיכה לשדר את ציוני המפה ומכאן הקישו שהרכב לא נמסר לפירוק, כי אם נמכר as is. באותה הזדמנות, השיבו גם טויוטה קורולה ישראלית שנגנבה לשטחים.



בחברה מציינים כי מאחר ולא בוצעו שינויים ברכב מערכת האיתור לא נפגעה, ועל כן ידעו כל הזמן מתי הרכב בתנועה, מתי במצב נייח, והבינו היכן הוא חונה בלילה תוך למידת דפוסי ההתנהגות של החשודים שנתפסו במעשה. בעת כניסת הכוחות לדהריה בהובלת יחידת חטמ"ר יהודה, החשודים נעצרו ומייד נלקחו לחקירות - עליהם גם נמצאו מפתחות הרכב, ואילו ה-BMW הועברה לחטמ"ר עציון.

לפי המידע שהתקבל, הרכב נגנב ביולי 2023 מאזור המרכז, כאשר אחד החששות העיקריים של כוחות האכיפה הוא שהרכבים שנגנבים משטח ישראל, בין אם משתמשים בהם ובין אם נמכרים - מגויסים למטרות מימון טרור, ומכאן חשיבות המעקבים ומערכות האיתור בסיוע לצה"ל לסגור על החשודים, על אף שלא מדובר בשטח שנמצא בשליטה ישראל ולא ניתן להכנס אליו ללא עילה ביטחונית.

על פי נתוני פוינטר, חל גידול של 42% בשיעור הגניבות ברבעון האחרון ביחס לרבעון הראשון של שנת 2024. הרכבים הפופולריים ביותר הם עדיין מקבוצת הפנאי. עוד נמצא, כי הגנבים מרכזים מאמצים בעיקר באזור המרכז והשרון כדי שיהיה קל יותר ומהר יותר לברוח בסמוך לקווי התפר, שם אף חוצים את המחסומים ללא בעיות עם לוחית רישוי צהובה.