הדור השלישי של רכב הפנאי הקומפקטי ניסאן קשקאי הוצג בתחילת 2021 והגיע לישראל באותה שנה.  

קשקאי עבר מתיחת פנים, זו הוכרזה באפריל השנה וכעת מתחיל שיווק המהדורה המחודשת של דגם זה. 

ניסאן קשקאי מבוסס על פלטפורמה CMF-C/D אותה הוא חולק בין השאר עם מיצובישי אאוטלנדר, ניסאן X-טרייל, רנו ראפאל ועוד רבים מאוד.

ניסאן קשקאי 2024
צילום: ניסאן
 

חידוש הדגם

במסגרת מתיחת הפנים החזית שונתה באופן משמעותי, כעת בהופעה נוכחת בהרבה עם סבכה בוטה וכמעט כפולה בגודלה, יחידות תאורה חדשות ופגוש שונה. מאחור יחידות תאורה ופגוש שונים וסביב חישוקים בעיצוב חדש. אין שינוי בממדים: בסיס הגלגלים 266.5 ס"מ, האורך 443 ס“מ. הרוחב 184 ס“מ והגובה 164 ס"מ. 

בסביבת הנהג צג מרכזי חדש וגדול מקודמו, כעת "12.3. במפרט מצלמות היקפיות להצגת תמונה של "מעוף ציפור" ובנוסף גם כזאת תחתית העוקבת אחרי תוואי הנסיעה, "מכסה מנוע שקוף" לניטור מיקום הגלגלים (טוב גם לחנייה במקומות מאתגרים). בנוסף, החומרים בתא הנהג שופרו ובעיקר מפרט הבטיחות שופר ביכולותיו. 

ניסאן קשקאי המחודש מוצע בשלב זה עם מנוע הטורבו-בנזין 1.3 ליטר המוכר הכולל מערך היברידי מתון (12 וולט) ומייצר  156 כ“ס ו-27.5 קג"מ, התיבה רציפה עם 7 יחסי העברה קבועים ופקדי שליטה מאחורי ההגה, וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 11.1 שניות, והמהירות המרבית היא 199 קמ"ש.

גרסת E-פאוור ההיברידית לאחר חידושה תגיע לכאן במהלך החודשים הקרובים, ויחידות ממנה נמכרות מהמלאי הקיים.

ניסאן קשקאי סביבת נהג
צילום: ניסאן
 

אבזור, מחירים

ניסאן קשקאי מוצע בשלוש רמות אבזור, ובמפרט הבטיחות בכולן: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית. 

ברמת האבזור 'אסנטה', שמחירה 177,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, בקרת אקלים, מולטימדיה עם ממשק קארפליי אלחוטי.

מחירה של 'אסנטה טק' הוא 187,000 שקלים, ולזו חישוקי "18, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מערך ניווט, פתחי מיזוג מאחור, מחוונים מוקרנים.

ב'טקנה', העולה 200,000 שקלים, תאורה משופרת, חישוקי "19, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושב הנהג, תצוגה עילית, ריפוד דמוי עור, מטען אלחוטי לנייד; מהדורת 'TT' כוללת גם צביעה דו-גונית ומוסיפה למחיר 4000 שקלים.

ניסאן קשקאי המחודש
צילום: ניסאן