מידות ומנועים. ה-GT9 היא מכונית דמוית קופה, נמוכה בעלת מראה נאה המנסה לגשר בין המערב והמזרח, עם אורך של 5,180 מ"מ, רוחב 1,990 מ"מ וגובה של 1,480 מ"מ, וכן ל-Denza Z9 GT בסיס גלגלים של 3,125 מ"מ - מה שהופך אותה למכונית מרווחת למדיי. הארכיטקטורה היא ה-e-Platform 3.0 שכבר נעשה בה שימוש עבור ה-סיל המחודשת, עם טכנולוגיית 800 וולט לטעינה בהספק גבוה - וזו גם הבשורה המשמעותית בסיל לשנת הדגם הבאה, לצד עדכונים אסתטיים.
בקרביים שוכנים שלושה מנועים חשמליים, בסך הכל 966 כ"ס, האצה מאפס ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש. כרגע עדיין אין מידע על סוללות ואוטונומיה. בפנים, ישנה תצורה של שלושה מסכים: לוח מחוונים דיגטילי מאחורי גלגל ההגה, קונסולה ראשית ותצוגה ייעודית לנוסע.
יחד עם ה-D9, המיניוואן של המותג, וכן רכבי הפנאי N5 ו-N8, ה-Z9 GT הוא הדגם הרביעי שהציגה דנזה תחת מטריית BYD בחודשים האחרונים, וחלקם יוכרזו בין עכשיו לשנת 2026. BYD, מצידה, חשפה זה עתה את גרסת 2025 של מכונית הסדאן סיל שבחלק מהמקומות תהיה זמינה גם בגרסת פלאג-אין היברידית , עם טווח מוצהר של 2,000 ק"מ במשוקלל.
בשלמה מוטורס עתידים לייבא את רכבי Denza לישראל, כמו גם מותגים אחרים של קבוצת BYD, בהתאם ליעדים האסטרטגיים.