בתאוריה, מוצר חדש חייב להיות חף מליקויים. אך בפועל, לא תמיד זה קורה בין אם בגלל תקלה בפס הייצור או טעות אנוש. בעולם הרכב יש הרבה דוגמאות לריג'קטים ברכבים חדשים שזה עתה יצאו את בטן האונייה ומוחזרים ליצרן עד להחלפתו. אולם ככל שמחיר הרכב גבוה יותר,  גם כך רף ההבנה של הלקוח צריך להיות נמוך יותר אחרי שנפרד מסכומי עתק.   

טנדרים, במיוחד, תוככנו להיות די עמידים, קל וחומר אם מדובר ברכבי עבודה ממוגני ירי ללא שכבת צבע. אולם מסתמן, שגוף פלדת האל חלד של טסלה סייברטראק אינו חסין לפגמים קטנים, תחלואות, או רשלנות של עובדי החברה שהובילו לגלי ביקורת חדשים על רקע השקת הפיק אפ החשמלי לפני כמה חודשים.  

מדיווח שפורסם ביממה האחרונה בצפון אמריקה, עולה כי חלק לא מבוטל מהאנשים שרכשו את הטנדר החשמלי של אילון מאסק קיבלו אותו עם חול, חריצים בדלתות ובפגושים, כאילו לא יצא מהמפעל אלא חזר מראלי פריז דקאר. "הוא לא היה נקי כמו שרכב ששילמת תמורתו 100 אלף דולר אמור להיות" אומר לקוח החברה, ביל וולש ל'וול סטריט ג'ורנל', אחרי שאסף את הסייברטראק במרילנד.

עובדים של טסלה במתקני המכירה, אמרו לעיתון שנוצרה טבעת לחץ סביב מתחמי המסירה וקיימים בלבול ואי הבנה בכל מה שכרוך בניקיון פלדת האל חלד של הסייברטראק. עובד לשעבר, אף ציין כי נדרשות שעתיים של עבודה כדי להביא את הטנדר למצב מסירה, בהנחה שלא התגלו בו נזקים. רק לשם השוואה, נקיון של טסלה מודל Y לפני מסירה מסתכם ב-45 דקות. 

טסלה העבירה הנחיות לעובדים למסור את הרכב רק אחרי שנוקה ביד, עם סבון כלים או עם תרסיס לניקוי שמשות, אולם נראה שהדברים נופלים בין הכסאות. לקוח נוסף ששוחח עם העיתון, וייל דורהם ששילם תמורת הטנדר 120 אלף דולר, אומר שקיבל אותו עם נקודות דביקות אותן היה צריך להסיר בעצמו עם אלכוהול, וכן כי השטיחים היו מטונפים. "זה לא רולס רויס או מרצדס. אבל זה מחיר של פורשה, אפילו שלא ציפיתי לאיזשהו יחס מיוחד - צריך לדאוג לזה". 

הריג'קטים הקטנים הללו, סביר שלא יכתימו לחובבי טסלה את החגיגות ואת חווית הבעלות, כך גם לגבי 4 קריאות תיקון שהחזירו את כל הדגמים למרכזי השירות כדי לטפל בפגמים במגבים, תא המטען ודוושת ההאצה.

יחד עם זאת, מדובר באחת ההשקות המורכבות ביותר של יצרן רכב בשנתיים האחרונות נוכח זמן ההמתנה הממושך והתחזיות שהופרכו. לאחרונה, הוחלט אף להקפיא את צבר ההזמנות לגרסאות הכניסה ולהציע רק את הדגמים שמתחילים מ-95 אלף דולר ומעלה לתקופה לא ידועה כדי לגלגל החוצה מלאים.