BYD פרסמה את התמונות הראשונות של ה-Seal 06 GT בסין: מדובר במכונית חשמלית קומפקטית שמקורה בקונספט Ocean M שהוצג בתערוכת הרכב האחרונה של בייג'ינג. היא תהיה זמינה לרכישה בשוק הסיני תוך זמן קצר החל מ-150,000 יואן, שווה ערך לכ-18,900 יורו בשער החליפין הנוכחי.

לאחר שהוסרו כל עודפי הקישוטים של הקונספט, ה-Seal 06 GT נשארה נאמנה לרכב הראווה ומתהדרת במידות נדיבות (אורך של 4.68 מ') ממקבילותיה הקומפקטיות דוגמת MG4. הנוסחה דומה לזו של האחרונה, עם קו מותניים ותקרה של האצ'בק ספורטיבית משולב אלמנטים "צעירים", כמו כונסי האוויר הגדולים מלפנים והמוטיב הכהה בקורה האחורית. 

BYD סיל GT6 סביבת נהג
צילום: יצרן

קשתות הגלגלים מודגשות אף הם, בעוד שהתוספות האווירודינמיות נעשו דיסקרטיות יותר בהשוואה למכונית המחקר כדי לשוות לה מראה מיושב יותר. חלל הפנים מתכתב עם האיפיון שרואים ברכבי BYD אחרים - מסכי המידע והאינפורמציה לנהג נפרדים לחלוטין, הקונסולה המרכזית מאופיינת בקו גבוה במרכזו המוניטור הראשי, ויש מוטיב של קווים מעוקלים גם בתפירת המושבים ודפנות הדלתות.

מערכות הנעה משותפות לכל משפחת האושן תהיינה חלק מהפרופיל של ה-GT6. לא אמורות להיות הפתעות בחזית הטכנולוגית, כך שהפלטפורמה צריכה להיות למעשה ה-3.0 Evo עם סוללות בלייד וטווח נסיעה של יותר מ-500 ק"מ. היא צריכה להציע בסביבות 215 ועד 400 כ"ס עם כיול חד יותר לבולמים ומערכות הבלימה.  

החשיפה הרשמית של הדגם תהיה בעוד מספר ימים בתערוכת הרכב המקומית בצג'נגדאו סין. השאיפה היא למתג אותה כמכונית ספורטיבית-חשמלית למחצה, עם הפצה עולמית במקומות הרלוונטים לדגם. אירופה בהחלט על הכוונת, אולי גם ישראל בעתיד.

BYD סיל GT6
צילום: יצרן