קרוב לשמונה שנים אחרי חשיפת הדור הראשון, חברת MG הבריטית (תחת בעלות SAIC הסינית) חושפת היום (ד') מספר תמונות ראשונות ופרטיים חלקיים אודות הדור השני של ה-ZS, רכב הפנאי המשפחתי שהפך להיות אחד המבוקשים בקבוצתו באירופה וזכה גם לפרשנות חשמלית פופולרית בישראל (הנמכר מסוגו לתקופה מסוימת).  

ה-ZS החדש יהיה גדול מקודמו, מתקדם ממנו משמעותית מבחינת מכללים, ביצוע, רצפה, בטיחות וטכנולוגיה ומתכתב עם שפת העיצוב של הדגמים החדשים ביותר של MG, ביניהם ה-MG3 וכן ה-HS החדש, מארוול R, עם קצת אזכורים קלים אפילו לסייברסטר החשמלית.  

הצצה ראשונה: MG ZS החדש
צילום: יצרן

הרכב החבילות של ה-ZS אמור לטפח את מערכת היחסים המתגמלת בינו לבין הנהגים וישמר את המוטיב הכלכלי של MG, כלומר תמורה מקסימלית ליורו/שקל, תוך שימוש נרחב באבזור וצעצועים. על פי תא הנוסעים, אפשר ללמוד ש-MG ביצעו שינויים גדולים במראה וטיפלו גם בנושא המרקמים והפונקציונליות של המערכות עם שימוש בצג ראשי 12 אינץ ולוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ'.   

בבסיס הסגל, בעתיד יעמוד מנוע בנזין כדגם הכניסה, אך הגרעין של המכירות שיפתח את השיווק יהיה הדגם ההיברידי; כאן מדובר על יחידת כוח בנפח 1.5 ל' בנזין עם סוללה קטנה (1.88 קווט"ש) ומנוע חשמלי בתפוקה מרבית של כ-200 כ"ס, עם האצה ל-100 קמ"ש בפחות מתשע שניות. ב-MG מדברים על צריכה ממוצעת של כ-25 ק"מ לליטר והוא ימוצב מול יונדאי קונה הייבריד ודומיו.  

הצצה ראשונה: MG ZS החדש
צילום: יצרן

המחירים שלו באנגליה, לפי כלי התקשורת בממלכה עומדים על כ-25 אלף לירות שטרלינג לגרסה הבכירה ביותר עם כל התוספות. כיום, נמכר בישראל ה-ZS בגרסתו החשמלית תמורת כ-160 אלף שקל. היבואנית של המותג לארץ דוד לובינסקי תייבא אלינו את הדור החדש בשנה הבאה, מוצמד אל מערכת הנעה היברידית בשלב ראשון.