טסלה תייצר גרסת ששה מושבים לרכב הפנאי מודל Y, כך עולה על פי דיווחים בסוכנות הידיעות של 'רויטרס'. הגרסה החדשה תיוצר בסין ולפי לוחות הזמנים של אילון מאסק (וכולנו יודעים שאלה חקוקים באבן) יושק הרכב ברבעון האחרון של שנת 2025, כלומר זמן רב אחרי שכבר תיחשף מתיחת הפנים של רכב הפנאי החשמלי. 

טסלה שלחה הודעה לספקים הרלוונטים שלה להתכונן להכפלת ייצור במטה המרכזי בשנחאי שנחשב לאחד ממקורות הייצוא הגדולים יחד עם ארה"ב. בטסלה מעריכים שגרסה כזו תהיה מבוקשת בסין אך סוברים שהיא תימכר היטב גם באירופה ובארה"ב. באמריקה קיימת גרסת 7-מושבים של מודל Y אך זו מוגבלת מאוד מבחינת כושר הנשיאה שלה ל-2 אנשים נוספים ואינה נמכרת במספרים גדולים.  
 
מודל Y, נזכיר הוצגה ב-2020 ומאז 2022 נמצאת בפיתוח מתמשך לקראת עדכון הדגם תחת מיזם 'ג'וניפר'. בשלב ראשון, טסלה תשווק את המודל Y מתוחת הפנים (אחרי דחיית השקתה מהשנה הנוכחית) רק בסידור הושבה של חמישה נוסעים בהתאם למתכונת המקורית, עם מקבץ שינויים טכנולוגיים שנחנכו במודל 3 המחודשת כולל שימוש בצגים מאחור, חומרי דיפון איכותיים יותר וליטושים בהנדסת האנוש. 

התוספת של מודל Y עם ששה מושבים אינה נעשית בחלל ריק; על אף שמודל Y היא הנמכרת מסוגה בסין (מעל 205 אלף יחידות מתחילת ינואר), בחברה האמריקנית מרגישים את הכרסום במסירות מול היצרנים הסינים שמציעים דגמים מקבילים במחירים זולים יותר. רק לאחרונה חשפה זיקר את ה-7X, אקספנג קוצרת הצלחה בצורה הדרגתית וגם חברת BYD סוגרת עליה בהיקפים מלמטה עם רכבים מקטגוריה נמוכה, דוגמת ה-סיגל