וולוו הציגה גרסה חשמלית ל-FH כבר ב-2021 – עליה נהגנו גם בישראל – וב-2023 הוצג דגם חדש עם תא הנהג Aero וזה זכה גם בתואר 'משאית השנה הבין־לאומית 2024'. עד היום סיפקה וולוו 3800 משאיות וראשי-גורר בהנעה חשמלית ברחבי העולם בכל רמות המשקל.
הגרסה החשמלית החדשה, אותה פגשנו ביוון, הוצגה בגרסת 2 מנועים ל־330 ק"ו (450 כ"ס) ו-4 סוללות ל־360 קוט"ש. לגרסה נוספת 3 מנועים בהספק 490 ק"ו (666 כ"ס) עם סוללות 450 עד 560 קוט"ש – הטווח המוצהר של גרסה זאת הוא 300 ק"מ. לפי וולוו טווח זה מאפשר נהיגה ללא בעיה בין הפסקת נהיגה המוכתבת לפי החוק לאחר 4 שעות.
כעת מכריזה וולוו על פריצת דרך בכל הקשור לטווח הנסיעה של רכב כבד, פי שניים מאשר עד כה: 600 ק"מ בטעינה אחת. יצוין כי מדובר בעומס מלא, 43 טון משקל כולל. המשמעות היא כי הרכב יכול לנוע בקווים חוצי-יבשת יום שלם וטעינה תיעשה במהלך הלילה.
וולוו לא מסרה נתונים נוספים ביחס לאנרגיה של הסוללה, החומרים ממנה היא עשויה והספק הטעינה שלה.
גרסה זו של FH אלקטריק לטווח ארוך תשווק באירופה במחצית השנייה של 2025.