קבוצת UMI, יבואנית רכבי שברולט החלה לשווק בישראל את הטנדר האמריקני בגרסתו הספורטיבית החדשה, שברולט קולורדו ZR2. לקולורדו החדש, שנחשף בסוף 2022 מספר שינויים בולטים ביחס לקודמו מ-2017, בראשם החלפת מנוע V6 במנוע בנזין 2.7 ל' טורבו 4-בוכנות. כמקובל, אליו מחוברת תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית, הנעה כפולה ומכללים מהוקצעיים לנהיגה דינמית בכביש לצד מנגנוני סיוע קלאסיים לטיפול בשטח תובעני ואזורים מורכבים. 

על אף שהוא מבוסס על רצפה מ-2011, הקולורדו ZR2 זכה כפי שצוין למקצה עדכונים לא מבוטל מעל ומתחת, וזה מצויד כאמור ביחידת כוח בנפח 2.7 ל' 4-בוכנות מסדרת טורבו מאקס בהספק מרבי של 310 כ"ס (לעומת 308 כ"ס קודם לכן) וקרוב ל-60 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 8-מהירויות. הוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בסביבות 6.5 שניות וצריכת הדלק הממוצעת בנסיעה משולבת היא 7.2 ק"מ לליטר בנזין. 

שברולט קולרדו ZR2 סביבת נהג
צילום: יצרן

אל מערכת העברת הכוח מוצמדים חמישה מצבי נהיגה ממחושבים עם השפעה ישירה על תגובת מצערת, בולמים (של חטיבת הביצועים), היגוי ואחיזה, כך שמדובר בטנדר רב שימושי שמסוגל להפגין כישורים מלוטשים כמעט בכל תוואי - על פי בחירתו של הנהג (מתג סלקטיבי). 

כן יש לו נעילות דפרנציאל אחורית וקדמית, הילוך כוח, מיגון גחון מקורי, ומתהדר במרווח גחון של 28 ס"מ וזוויות כניסה ונטישה של 38 ו-25 מעלות בהתאמה. לרכב גם מצלמות ממוגנות בחלקו התחתון לראיה היקפית מלאה המשלימות מצלמות 360 מעלות וחיישני חנייה היקפיים.  

קולורדו, טנדר מיד סייז טיפוסי, קרוב משפחה לאיסוזו די-מקס אורך כולל של 5.4 מ', גובה 2.2 מ' ובסיס גלגלים של 3.3 מ', חלל אחורי עם שטח אחסון נדיב - אורך הארגז 1.54 מ', רוחבו 1.49 מ'. כושר הגרירה המרבי הוא 750 ק"ג, כושר הנשיאה הוא 594 קילוגרמים.

חלל הפנים הוא גולת הכותרת בכל מה שכרוך באבזור ונראות. הנדסת האנוש מודרנית, גם החומרים, גם המערך הפונקציונלי שלו. זה כולל מערכת מולטימדיה חדשה, בעברית על בסיס צג ראשי 11 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מערכת שמע של BOSE עם שבעה רמקולים, ממשקי אפל ואנדרויד, שלל מערכות הגנה אקטיביות כנדרש. המושבים עוטים עור, אלה הקדמיים מחוממים וממוזגים וכן יש משטח טעינה אינדוקטיבי לסלולרי.  

המחיר בישראל הוא 420 אלף שקל.